reknas 929 Skrevet 5. December, 2013 Salina Horsens annoncerede med gangbang onsdag den 4/12 mellem kl. 11-12. Ringede og fik oplyst adressen, pris kr. 500,00 Mødte op kl. 11.10 hvor der allerede var godt gang i løjerne, 3 mand var godt i gang med Salina. Fik hurtigt smidt klæderne og lagde mig ind på den store madres hvor Salina som vanlig gav den gas. Herrene udviste god pli således at alle kunne komme til. Fik både fransk og 69 med Salina inden hun tog mig og en anden mand i en sandwich, alt i alt en udemærket oplevelse. Desværre havde min tlf. sendt mig afsted til en hurtig opgave, så jeg måtte smutte efter 30 min. Men fin oplevelse med en pige der lever sig ind i rollen, og giver alle opmærksomhed, og en fin lejlighed med badeværelse, drikkevarer o.l. Kan se at hun holder arr. den første onsdag i hver måned. Jeg kommer gerne igen. Salina får min bedste anbefaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 5. December, 2013 Lyder som en god oplevelse. Jeg har prøvet Salina da hun var i taulov - og husker hende som en smilende og sød pige, der gav sig godt hen i legen. Tror jeg vil prøve at deltage ie t GB også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 5. December, 2013 Hun er rigtig god, indlevende og ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 5. December, 2013 (edited) Klamt.. en 69 efter tre fyre er igang med hende ?? Vendte du og tømte først ? Redigeret 5. December, 2013 af Alman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Klamt.. en 69 efter tre fyre er igang med hende ??Vendte du og tømte først ? Gud fader, skriver en sober anmeldelse og så skal man svines til..... Vi brugte alle kondom Redigeret 7. December, 2013 af Moderator Personangreb fjernet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 5. December, 2013 Gud fader en narrehat, skriver en sober anmeldelse og så skal man svines til..... Vi brugte alle kondom F J O L S, er du perker eller bare underfrankeret (D U M ) Muligvis underfrankeret og perker.... men havde du kondom på tungen da du slikkede en prostitueret? Den tænker du lige over lidt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 6. December, 2013 Super anmeldelse, kæmpe tak til alle dem der vil bruge tid på at indvie os andre i deres oplevelser...respekt Har haft nogle gode ture med Salina, rigtig sød pige. GB ligger tidsmæssig tidlig, og med skiftende arbejds steder er det lidt svært at få passet ind. Pris på 500 kr er temmelig billigt. Har hørt at hun skulle have en veninde med, så du hende ???? @Alman...hallo, jorden kalder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 6. December, 2013 Nej hun var ikke til stede den dag, men det kunne vi jo foreslå Salina at prøve engang. Var imponeret af Salinas opmærksomhed overfor alle deltagerne, ingen blev glemt. Hele tiden tog hun initiativ til sjove lege, kunne dog godt ønske mig at deltagerne kunne tale lidt mere sammen, det var mest grynt og støn man hørte, dem jeg prøvede at konversere med havde rigeligt at gøre med at tilfredsstille Salinas ønsker. Men fin oplevelse var det nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 6. December, 2013 Er det hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=horsenspigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 6. December, 2013 Er det hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=horsenspigen Ja det er Salina du har fundet, var tidligere i Taulov men er ny flyttet i location i den vestlige bydel, tæt på Vestergade, nemt at finde og gode P muligheder i sidegaderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg