Hop til indhold

Dansk frækkert i Randers

Featured Replies

Skrevet

Link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/363735

Jeg tænkte det var på tide at oprette en profil og dele ud af de oplevelser jeg har. Har længe "bare ladet være" men efter endnu en skuffelse i tirsdags, blev jeg enig med mig selv om at blive en del af forummet :)

Denne "danske frækkert" tilbyder quickies og blow i bilen - havde set hendes annonce flere gange, og besluttede mig for en aftentur forbi til et blow. 
Jeg skrev til hende, der blev hurtigt svaret og vi havde aftalt jeg kunne samle hende op ved hendes adresse 20:30.  Jeg ender med at holde i bilen og vente til 21 uden nogen svar, tog ikke telefonen. 
Kørte derfor hjem igen, skuffet og knap 100 kr benzin fattigere <_< Hun svarede aldrig, har ikke hørt fra hende efterfølgende.  - Og hun annoncerer igen idag, så pas lige på med at satse for meget på en aftale med hende. 

Kan være jeg var uheldig og der var en oprigtig grund til at baile på aftalen, men det er bare super dårlig stil.  Og spild af tid. 

God søndag (y) 

Skrevet
Citat
Lyzet skrev, for 22 timer siden:

Link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/363735

Jeg tænkte det var på tide at oprette en profil og dele ud af de oplevelser jeg har. Har længe "bare ladet være" men efter endnu en skuffelse i tirsdags, blev jeg enig med mig selv om at blive en del af forummet :)

Denne "danske frækkert" tilbyder quickies og blow i bilen - havde set hendes annonce flere gange, og besluttede mig for en aftentur forbi til et blow. 
Jeg skrev til hende, der blev hurtigt svaret og vi havde aftalt jeg kunne samle hende op ved hendes adresse 20:30.  Jeg ender med at holde i bilen og vente til 21 uden nogen svar, tog ikke telefonen. 
Kørte derfor hjem igen, skuffet og knap 100 kr benzin fattigere <_< Hun svarede aldrig, har ikke hørt fra hende efterfølgende.  - Og hun annoncerer igen idag, så pas lige på med at satse for meget på en aftale med hende. 

Kan være jeg var uheldig og der var en oprigtig grund til at baile på aftalen, men det er bare super dårlig stil.  Og spild af tid. 

God søndag (y) 

Jeg havde præcis samme oplevelse som dig for 2 uger siden. Hurtig kommunikation på SMS omkring middag. Vi aftaler et møde om aftenen kl 20.

Jeg skriver 19.30 at jeg er på vej.

kl 1955 skriver jeg at jeg er fremme og hun bare kan komme når hun er klar.

kl 2005 intet svar. Jeg spørger om hun er forsinket.

kl 2010 ringer jeg. intet svar. 

kl 2015 skriver jeg at hun bare kan sige hvis hun er forsinket eller har fortrudt / vil aflyse.

kl 2020 kører jeg min vej igen.

Stadig intet hørt og kan se hun jævnligt annoncere.

Håber hun er ok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.