Ham der gutten 141 Skrevet 19. Februar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/334509 Jeg har fornyeligt besøgt hende her til en times FP. hun bruger nøjagtig samme annonce og adresse, som en anden pige (Grace). Så en søgning på annoncen herinde vil blive lidt misvisende. Men det kunne godt være pigen på billederne, alder ville jeg skyde en smule højere. Og hun virker ganske sød og rar. selve seancen var ok. massagen var lidt let trykken hist og her på kroppen, hvis du skal have fjernet div. Myoser eller hvad det nu hedder, så er det nok ikke her man skal gå efter det. B2B bliver altid lidt svært når pigen ikke rigtig har de største bryster, men hun gjorde et godt forsøg. Sexen var god, startende med et BJ uden som ikke var så dybt, men uden formeget brug af hænder. Hun satte sig på op og red mig og skiftede til jeg tog hende bagfra over sengekanten og jeg sluttede på hendes bryster. alt i alt en ok oplevelse og kunne godt besøge hende igen, men må sige Grace er bedre i min verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 19. Februar, 2023 Ved vi om Grace kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg