Hop til indhold

The Return of Nancy - Valby

Featured Replies

Skrevet

Nancy var en af de første Gp’er jeg besøgte da jeg sprang ud i denne verden, så da jeg så hun var kommet tilbage skulle jeg selvfølgelig  et smut forbi igen! Fik en aftale i stand torsdag aften, men desværre skete der ting i privaten der gjorde jeg måtte aflyse, på vej hjem fra arbejde fredag forsøgte jeg så igen, men hun var - not available, lørdag forsøgte jeg så igen og bingo, en formiddags tid kom i stand, jeg ankommer til det private sted, bliver lukket ind af lille fine Nancy, selve akten var vild og intens, men kunne mærke hun ikke var meget for kys, var ellers det jeg huskede hende for, men forsøger selvfølgelig ikke på noget som jeg kan mærke pigen ikke vil, men udover det virker det som hun virkelig nyder det, efter forskellige stillinger afslutter hun mig med hånden, troede jeg, for lige da jeg skulle til at komme springer hun op på den, det ødelagde faktisk lidt den orgasme, der var en ti minutter tilbage, hun forlader værelset, jeg havde lidt håbet på lidt pudesnak, den sidste tid, men følte faktisk hun bare ville have mig ud,.  

Alt i alt en fin oplevelse med en øv afslutning . 

https://annoncelight.dk/showad/354522

Skrevet

Hej Bøf

Du nævner at hun springer op på den! Skal det forstås sådan at hun red dig uden kondom og at du kom oppe i hende?

VH PG

Skrevet
  • Author
pussyguy skrev, for 10 timer siden:

Hej Bøf

Du nævner at hun springer op på den! Skal det forstås sådan at hun red dig uden kondom og at du kom oppe i hende?

VH PG

Nej nej, det var selvfølgelig med gummi.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hej brødre. 
Ved I om Nancy stadig er aktiv? Skrev til stedet i Søborg og det virkede ikke til , at en Nancy arbejder der!

Skrevet
Claudio skrev, for 33 minutter siden:

Hej brødre. 
Ved I om Nancy stadig er aktiv? Skrev til stedet i Søborg og det virkede ikke til , at en Nancy arbejder der!

Hun er ikke Søborg, tror ikke hun er aktiv for tiden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.