Jern Henrik 422 Skrevet 18. Februar, 2023 Lige pt. er der to Ada´er at vælge i mellem. Jeg valgte helt klart en rigtige nemlig Ada. Jeg har før besøgt flere forskellige piger på denne lokation - alle samme rigtig gode oplevelser - Dia, Evita, Erika - dog med af en enkelt svipser med Katie. Nå tilbage til Ada. Forventningerne var mange og høje efter at have læst Asschampion´s anmeldelse og de blev til fulde indfriet - plus plus plus. Hold da op! Som hos Erika (skylder vist en anmeldelse af hende), får man service ud over alle grænser. Hun hjalp mig af med tøjet - alt tøjet - og det blev pænt og ordentligt lagt på en stol. Jeg kom til at smide jakken på gulvet, men nej nej. Den blev med dette samme samlet og lagt pænt på stolen. Af med trøjen, bukserne, underbukserne og så stod jeg bare der med halv stiv pik og strømpesokker. Derefter en let aftørring med en vådserviet og så lidt økoblow. Hun bad mig om at sætte mig på sengen, så hun også kunne trække strømperne af. De blev skam også pænt bliver lagt på stolen. Og så til selve akten. Jeg lagde mig til rette på sengen og Ada sneg sig op ad mig, mens hun kyssede mig på kroppen. Så nåede hun op hvor vi var ansigt til ansigt og der blev kysset - meget lidenskabeligt. Ikke med tunge, men bare med læberne mod hinanden. Sindssygt dejligt. Flere kys ned af kroppen indtil hun nåede min pik, der nu var stenhård. Hun tog den i munden og gav mig et mega lækker blow, Mellemkødet og bollerne blev slikket godt igennem og pikken fik mere slikken og sutten. Så blev det min tur, til at bruge tungen. Jeg slikkede og suttede hendes store bløde bryster og bevægede mig ned ad hendes krop, til jeg lå mellem hende ben. Smuk fisse. Virkelig smuk, velduftende og velsmagende. Jeg slikkede hende længe og hendes lyde og bevægelser var lige præcis så dejlige, at de virkede ægte. Så videre i de sædvanlige positioner og til sidst blow til jeg sprøjtede alt hvad jeg havde i munden på hende. Modsat så mange andre drønede hun ikke ud for at spytte ud. Næ jeg blev pænt tørret af først Ada er ikke snakkesalig pga. udfordringerne med det engelske, men skide sød og dejlig - det er hun. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 19. Februar, 2023 hvor høj er hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 19. Februar, 2023 Hmm lidt under 170 vil jeg tro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 20. Februar, 2023 Jeg har prøvet at SMS’e Ada flere gange i dag uden at få svar…. Kan andre få hul igennem og hvilken metode virker… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asschampion 77 Skrevet 20. Februar, 2023 Blue man skrev, for 2 timer siden: Jeg har prøvet at SMS’e Ada flere gange i dag uden at få svar…. Kan andre få hul igennem og hvilken metode virker… Sms er vejen frem. Har besøgt hende 2 gange siden min sidste anmeldelse. Hun var dog halvanden time om at svare på mine beskeder sidste gang, men fik en aftale i hus til sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 20. Februar, 2023 SMS metoden har jeg også brugt de nu to gange jeg har besøgt hende. Første gang svarede hun med det samme. Anden gang - i lørdags - gik der et kvarters tid før jeg fik besked om at hun var ledig en halv time efter. Så SMS metoden virker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 21. Februar, 2023 Asschampion skrev, den 20.2.2023 at 19:19: Sms er vejen frem Jern Henrik skrev, for 21 timer siden: Så SMS metoden virker Hvad tid på dagen har i fået hul igennem ? det er nemlig ikke lykkedes mig, morgen/formiddag… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 21. Februar, 2023 Blue man skrev, for 3 timer siden: Hvad tid på dagen har i fået hul igennem ? Årh første gang var vel ved 12-tiden og anden gang ved 17 tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asschampion 77 Skrevet 23. Februar, 2023 Blue man skrev, den 21.2.2023 at 20:39: Hvad tid på dagen har i fået hul igennem ? det er nemlig ikke lykkedes mig, morgen/formiddag… De 3 gange jeg har været der har været imellem kl 16 og 18 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 23. Februar, 2023 Jeg synes hendes billeder antyder at hun har lidt former, er det korrekt opfattet? Altså at hun har lidt sul på kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaptajn Klo 20 Skrevet 24. Februar, 2023 @Skiderik: Ja hun har lidt sul på kroppen. Synes ikke billederne er helt retvisende. Har svært ved at tro det sidste billede (bare bryster i badet) er af hende, nogen af de andre er måske. Men service er helt i top, især til den pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 6. Marts, 2023 Tak for en rigtig god anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poppel 80 Skrevet 8. Marts, 2023 Nogen der ved hvornår Ada er tilbage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckyone 35 Skrevet 28. Maj, 2023 poppel skrev, den 8.3.2023 at 07:35: Nogen der ved hvornår Ada er tilbage ? Hun er tilbage nu, har været på besøg , til super service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg