Hop til indhold
katja

chikane/storker! i Aalborg.

Recommended Posts

jeg ligger dette ind for en kollega Iben, som følger sig chikaneret og storket på det groveste når hun er i Aalborg. manden er midt tyverne, kalder sig Anders  han ringer ml. 25 til 60 gange når hun er på job samt sender mængder af sms.- tlf. er muligvis et taletid kort da vi ikke kan finde noget på det. de sidste 4 chifrere i tlf. er 3737. måske er der andre der har samme problemer ???? med samme person???

han opsøger også Iben når hun er på Bordel i Aalborg området.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ligger dette ind for en kollega Iben, som følger sig chikaneret og storket på det groveste når hun er i Aalborg. manden er midt tyverne, kalder sig Anders  han ringer ml. 25 til 60 gange når hun er på job samt sender mængder af sms.- tlf. er muligvis et taletid kort da vi ikke kan finde noget på det. de sidste 4 chifrere i tlf. er 3737. måske er der andre der har samme problemer ???? med samme person???

han opsøger også Iben når hun er på Bordel i Aalborg området.  

Hej

Det er rigtig surt!

Jeg ved ikke hvordan det er med andre telefoner, men på min android kan jeg lægge filter på, så jeg blokerer for numre

Bare et forslag

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ja Ålborg har desværre deres position af rundtosser som er ret glade for os piger. Jeg bruger at spærre deres nummer så de heller ikke kan spærre linien for andre gæster.

min erfaring er at man lettest kommer af med dem igen ved altid lige meget hvor meget man har lyst til at råbe højt. så at lade som ingen ting ved kontakt. Også har jeg haft stor gavn af min store sure chauffør der har taget tlf eller åbnet døren når uvelkomne er dukket op.

Men hvor er det bare for meget at det er nødvendigt

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har ikke sådan en "grinepose" el. lign. hun kan sætte på og lade ham lytte til hver gang  :lol:  Eller Dirch Passer, der snakker russisk  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er en ældre tlf. der brugt. så jeg ved ikke om den spærre opkaldene fra ham af. det har jeg nemlig også forslået. Ja der er en del i Aalborg  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke at man ikke giver købe en ordenlig telefon. (Koster 400-1000,-)

Køb en Android hvor man med root kan stoppe telefon opkald og sms så man slet ikke ser det.

Personen behøver slet ikke vide at man stopper det, man modtager man ikke opkaldet/sms på sin telefon på den måde kan man stoppe opkald.

Går ud fra at man kan kende stemme, det stopper noget når man kommer igemmen med nyt nr.

Krev at man kan se nr ved tidsbestilling (hemmelig nr så sms, ingen har fastnet i dag.).

På den måde skal man købe et nyt nr hvergang man skal i kontakt. 

Som jeg ser det er det bare at komme ind i kampen og så længe hun ikke bruger de muligheder der er, er det svært at klage, Skriv privat hvis jeg skal hjælpe.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

køb jer en Iphone med det nye ios på, så får i muligheden for at blokere stalker fremover. Opkald og sms kommer aldrig igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Katja. :) 

det er da en rigtig ærgerlig oplevelse hun har haft, har hun ikke en sød og stor chauffør eller en ven der kan hjælpe hende i nød når hun står der med ham & som sagt af nogle af de andre herinde, så ville det nok være en god ide at skifte telefon nummer og selvefølgelig lade hendes andre kunder vide at hun skifter det. 

de kan desværre være rigtig svære at komme af med sådan nogle mænd når først de har sat sig fast på en!  Men jeg ønsker hende al held og lykke herfra og jeg håber at det ordner sig ;)

--- Natalie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...