Hop til indhold

nymandhh1

Featured Replies

Skrevet

Hejsa allesammen, jeg skriver her fordi jeg i lørdags for første gang besøgte en prostitueret, jeg skrev lidt rundt omkring midnat og faldt så over en som var ret tæt på hvor jeg boede.

Jeg aftale med hende at det ville blive 800kr for 30 min, efter jeg kommer går hun i gang med at tage tøjet af for at give mig et bj i kondomet ca. 2 minutters tid, herefter begynder vi på samleje som varer i maksimalt 5 minutter før hun beder mig om at komme, jeg siger til hende at jeg selvfølgelig ikke ville komme med det samme og jeg ville vente en 20 minutters tid med at komme, hvorefter hun bliver sur på mig og spørger hvad jeg regner med? om jeg virkelig troede jeg kunne have sex med hende i 20 minutter? jeg siger stille til hende at det regnede jeg da selvfølgelig med at jeg kunne eftersom jeg havde betalt hende for en halv time, jeg foreslår så at vi kan lade handlen gå tilbage så jeg ikke får mere end 10 min og hun beholder halvdelen af sine penge, hun bliver rasende og siger fortæller at det ikke kan lade sig gøre, så jeg siger bare fint lad os få det her overstået,  jeg tog hende hårdt bagfra i et minuts tid for at komme for så hurtigt at komme ud derfra, stemningen var helt forfærdelig og jeg gad ikke være der et sekund længere. Har i nogen erfaring med noget lignende? ved ikke om jeg har gjort noget forkert her, følte bare at jeg lidt havde krav på at få lidt mere ud af oplevelsen og få noget der mindede om 30 min.

Vil lige høre om det er mig der er helt væk, eller om det er en kendt taktik for at få folk hurtigt videre.

mvh

Skrevet

Velkommen til EG  :)

Du har ikke gjort noget forkert,  der er desværre GP som der har lidt for travlt med at få kunden ud af døren igen. Du har nok bare været uheldig at vælge den forkerte GP.

Næste gang bør du søge på EG og se om GP har gode eller dårlige  anmeldelser først, er de dårlige så hold dig langt væk.

PS. Husk at skrive en mere sigende overskrift, ved anmeldelser bør der stå pigens navn og by i overskriften ;)

Venlig hilsen 

Lille_peter 

Skrevet
lille_peter skrev, for 8 timer siden:

Velkommen til EG  :)

Du har ikke gjort noget forkert,  der er desværre GP som der har lidt for travlt med at få kunden ud af døren igen. Du har nok bare været uheldig at vælge den forkerte GP.

Næste gang bør du søge på EG og se om GP har gode eller dårlige  anmeldelser først, er de dårlige så hold dig langt væk.

PS. Husk at skrive en mere sigende overskrift, ved anmeldelser bør der stå pigens navn og by i overskriften ;)

Venlig hilsen 

Lille_peter 

Kære Peter.

Det vil jeg ikke give dig ret i vedr at holde sig langt væk.

Jeg oplever ofte at dem der kritisere herinde os GP.

Ofte bare har deres meninger om det 

Mens andre har haft glæde af den selvsamme person.

Så jeg synes det er et forkert råd du kommer med.

Vh. VikingFreyja.

Skrevet

Altså jo, et par ting synes jeg du kunne have gjort anderledes.

1) ved sidste øjebliks aftaler midt om natten er det min fornemmelse at der er en overvægt af netop dem som insisterer på at påføre kondom på den slappe/halvslappe og/eller køre sangen "you come now, baby" efter to minutter. Jeg har dog ikke selv erfaring med sene sidste øjebliks besøg, så det er kun hvad jeg har fornemmet mig til gennem læsning herinde.

2) diskussion om penge eller ydelser efter pengene er betalt - uanset hvor rimeligt det kan synes - er en dræber og vil aldrig resultere i et godt møde 

3) valg af GP alene ud fra annoncen er et lotteri. Brug anmeldelserne herinde.

4) hvis du bor i Københavnsområdet, så er der ikke ret langt til nogen i hele området. Vær parat til at bruge hele området. "I nærområdet" bør ikke være din første parameter.

5) at du ender med "så jeg siger bare fint lad os få det her overstået,  jeg tog hende hårdt bagfra i et minuts tid...". Der er bare så meget galt i den sætning at jeg dårligt ved hvor jeg skal begynde. Det minder jo om et straffeknald. Når du har valgt at besøge en der viser sig at være et rigtig dårligt valg, så accepter det og gå - en erfaring rigere. Du kan straffe aben derhjemme, men aldrig kvinden. Skriv i stedet en anmeldelse om din erfaring. Hvem ved, måske er hun allerede ved at samle til bunke af den slags.

Som du selv skriver "stemningen var helt forfærdelig og jeg gad ikke være der et sekund længere". Det er kørt af sporet, så hvad holder dig tilbage ud over din retfærdighedssans og uforløst sag. Hverken det ene eller det andet får du rettet op på ved at blive, med mindre et minuts hukken og muggen giver dig mere end hvad du kunne have klaret bedre med højre hånd og en passende film.

Men når det er sagt, så giver jeg dig ret i at hun ikke lyder til at være et besøg værd og ja, der er desværre en del der sælger fem-ti minutters "come now, baby" uanset hvor lang tid du har betalt for, men heldigvis også rigtig mange super dejlige der går op i at levere en god service - det kræver bare at du supplerer anmeldelser med annoncer eller at du er villig til at acceptere mange flere nitter som denne.

Redigeret af AB455

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.