Hop til indhold

Søger skinny girl

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en slank pige. Hun må gerne være mørk hvis muligt, men hvis hun er smuk/sød samt slank - så er det altid interessant.

Er der nogen som I kan anbefale? 

Skrevet

da du er ny her et lille råd skriv i overskriften hvor du søger

Skrevet

Søger du på Sjælland er Mylena et rigtigt godt bud. Hun høj, slank og har farve som der efterspørges.

Du kan læse mere om denne eksotiske skønhed på:

www.Theladymylena.com

Kunne desværre ikke finde ud af at indsætte linket korrekt, fik nogle underlige fejl, når jeg ville indsætte link fra værktøjslinien

Skrevet
På fyn kunne Casandra og Christin hos Odensedreams være et bud. De er godt nok lyse, men som du selv skriver, så er de interessante fordi de er slanke og smukke. Kender kun Cassandra og da hun også er sød, så er det hele 3 ting på en gang :-)

/Degnen
Skrevet
  • Author

Tak for svar. Jeg synes bestemt om Casandra og Christin. De ligner lidt hinanden og er begge flotte modeller.

Desværre bor jeg i københavnsområdet så måske er der nogle lidt tættere på?

Skrevet

Lille Julia ser da super sød ud :) kan det virkelig passe med 150cm?!? Vildt  :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.