Hop til indhold

Skuffende ESBJERG NEW MELISSA

Featured Replies

Skrevet

Hej igen putihuldrenge

Har lige været en tur forbi Melissa ;)

https://annoncelight.dk/showad/354487

Må ærligt erkende, at hun fik ikke et stort 5 tal af mig. 
Ankommer til en aftalt halv time (700) med GFE i et roligt havnekvarter… og døren bliver åbnet af en mindst 180cm høj Melissa iført H2o badesandaler og alm. undertøj og min første tanke var TRANS :shock:

Det er hende på billederne, dog har de været noget igennem Photoshop :o

(been told I look much better in person, you be the judge)

ja tak for kaffe da !

Dirigeret ind på et tomt værelse med en enkelt seng og et natbord samt et par ikke monteret lamper flydende i det ene hjørne, og et par stiletter bag døren som nok ikke var str. 43-44 siden hun ikke bar disse. 

Money transfer og fik derpå at vide jeg kunne smide tøjet imens $ blev gemt af vejen. 

Ind kom hun hurtigt igen, satte sig koldt ned i sengen, kondom og vådservietter fundet frem, hvor jeg så nævner at jeg møder altid op nyvasket, men allerede der brister hendes engelsk, og jeg opgiver og lader hende fortsætte afvaskningen… på med dutten, og så igang med at sutte med hånden på samtidigt og spørger efter 30 sek. “wanna fuck” og svaret bliver no… læg dig ned og kæl lidt med mig osv. alla gfe, men dette formoder hun hellere ikke at kunne forstå :mad:

Allerede her opgiver jeg og lader hende smutte ovenpå mig og hun begynder en form for maskine ridning, og ber hende om at ligge sig på ryggen så jeg kan tage over… men ingen erotik fra hendes side, med hovedet drejet til siden og ligger og kikke ind i væggen. Glemte at nævne nybarberet    ( ja for 3 dage siden) og ingen kærtegn i skridtet samt lidt fræk ryk i håret. 
Vil gerne have hende i doggy, så jeg bare kan for det overstået, men nej…. You too big !!!

Gud fandme om jeg er TOO BIG, standard 17cm er sgu ikke TOO BIG for me :D

men får lov til at tage hende bagfra stående når nu vi næsten havde samme højde og hun nok selv kunne holde afstand. 

Skyndte mig at for dette overstået, og ligger mig derefter på sengen, for at se hvad hun nu ville finde på af narrestreger….. :ph34r:

Godt gættet drenge… hun fattede sin mobil og begyndte at skrive…. Og jeg sagde hvad så nu, hvor hun blot trak på skuldrene og intet gjorde… fortæller hende med lidt hævet stemme, at jeg ikke ville betale for en halv time når nu jeg var færdig efter 10 min, og lader igen som hun intet forstår. 
Jeg får forklaret det endnu engang, og hun tilbyder mig 200.- tilbage, som burde være 400.- i følge mig med dette uengageret rollespil fra hendes side af.

Kommer aldrig igen ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.