Hop til indhold

Skønne Melinda - Kolding (og andre steder)

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg var i tvivl om jeg skulle skrive i en af de andre tråde eller oprette min egen - jeg endte med det sidste. Her til formiddag var det min tur til at besøge den skønne Melinda ( https://annoncelight.dk/showad/352519) og det fortryder jeg bestemt ikke. Aftalen om en time med kys og megafransk blev sat op over nem sms-kommunikation og en time senere var jeg ved hendes lejlighed i en stille gade i Kolding. Det er en forholdsvis diskret opgang (ikke boligbyggeri), men mon ikke naboerne ved hvad der foregår. Jeg mødte dog ingen andre.

Vel ankommet var det tid til det sjove. Melinda er gudesmuk i mine øjne og billederne er sande, selvom jeg synes hun er kønnere i virkeligheden. Ikke et gram fedt og dejlige faste unggpigebryster og et dejligt smil fra ankomst til afgang. 

Vi startede med kys, kælen og blowjob, hvorefter hun red mig hvor hun samtidig var opmærksom på at kysse samtidig - og ikke mindst at give god adgang til at kæle for brysterne. Herefter en gang 69 (Melinda smager dejligt ren og frisk), efterfulgt af doggy (den røv ser fantastisk ud i den stilling), hvorefter hun gav mig blowjob til jeg kom i hendes mund. Vi lå herefter og kælede, kyssede og snakkede, inden det var tid til at prøve en runde to. Jeg havde bestilt en time, da jeg ærlig talt var nervøs, da det er længe siden jeg har været afsted sidst og Melinda er så smuk, at jeg fik helt præstationsangst. Derfor lykkedes runde 2 heller ikke helt og vi kom ikke i mål med en udløsning mere. Melinda prøvede ellers meget ihærdigt og var ked af hun ikke kunne få mig i mål. Jeg kunne kun berolige hende med at fejlen bestemt ikke lå ved hende - hendes blowjob er så skønt,  men ak.

Jeg kommer helt klart igen, når hun kommer til det sydjyske igen. Hun tager snart videre til Aalborg og holder lidt ferie efter det.

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Holstebro

Hun er ikke min kop the, kan ikke pege præcist på hvad, men jeg fik aldrig den der fornemmelse af, at hun gjorde det frivilligt, at hun kunne nyde det og det betyder meget for mig

Dengang var der en veninde hos hende

Jeg besøger hende aldrig igen

Skrevet
  • Author
Cords skrev, for 1 minut siden:

Hun er ikke min kop the, kan ikke pege præcist på hvad, men jeg fik aldrig den der fornemmelse af, at hun gjorde det frivilligt, at hun kunne nyde det og det betyder meget for mig

Ked af du havde den oplevelse, men nogen gange er kemien der vel bare ikke og det er jo fair. Jeg havde ikke en fornemmelse af at hun ikke gjorde det frivlligt.

Skrevet

Jeg  besøgte hende i Aalborg , og jeg genkender denne den anmeldelse .. Hun er Super sød 

Skrevet
Cords skrev, for 6 timer siden:

Har besøgt hende i Odense for lang tid siden, med nøjagtig samme oplevelse som dig. Men der er jo tonsvis af positive anmeldelser, så det er nok os som der er noget i vejen med ;-)

Skrevet
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Har besøgt hende i Odense for lang tid siden, med nøjagtig samme oplevelse som dig. Men der er jo tonsvis af positive anmeldelser, så det er nok os som der er noget i vejen med ;-)

Det ville overraske mig meget, hvis hun IKKE gjorde det frivilligt.

Hun er både service-minded og vildt sød.

Desuden meget professionel omkring aftaler.

:wub: Q.

image.png.8be427bd169d9df4349330d1109c182a.png

Skrevet
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Jeg må også tilstå at jeg heller ikke nåede de højder der beskrives af TS. 
Tror hun havde haft for mange i “butikken” da jeg landede der, for det skulle bare overstås. (Ja det er nok os det er galt med) 

Men det er jo dejligt at alle får den gode oplevelse med hende. 
(efter jeg fandt ud af at hun kan lokkes til sex “uden” kommer jeg så slet ikk mer

Skrevet

Besøgte Melinda i går for 3. gang. Hun er vist kun i Danmark i dag. (Horsens denne gang, på kendt adresse). Hun gjorde det godt som de andre gange og har behandlet mig med stor respekt hver gang.

I øvrigt er blow uden gummi med i standard ydelser.

Skrevet

Jeg har også besøgt den kære Melinda i dag i Horsens. Mit 5. besøg hos hende efterhånden. Hun giver som altid en virkelig god service. Med hendes varme personlighed og lækre krop går man ikke galt i byen. Det er dejlig gfe sex med lækre kys og god øjenkontakt. Hun tager hjem i morgen, men kommer heldigvis tilbage efter lidt ferie. Stor anbefaling herfra. <3

Redigeret af Lange

Skrevet

Har besøgt Melinda igen og det var rigtig godt. Det var ægte GFE og da det var lang tid siden jeg havde fået udløsning bestilte jeg rigtig GFE. Først under bruseren, hvor jeg lige hjælper hende med at skylle fissen så den er klar.

Fantastisk blowjob, sex i alle mulige stillinger. Tømte mig oppe i hende mens hun havde benene godt oppe. Så frækt at se spermen løbe stille og roligt ud af hende. 
2 runde blev med megafransk og frisk sperm til skønne Melinda.

Når hun er tilbage igen jaså skal hun besøges igen. Hun leverer varen synes jeg 

Skrevet
LillePalle99 skrev, den 19.2.2023 at 00:09:

Jeg må også tilstå at jeg heller ikke nåede de højder der beskrives af TS. 
Tror hun havde haft for mange i “butikken” da jeg landede der, for det skulle bare overstås. (Ja det er nok os det er galt med) 

Men det er jo dejligt at alle får den gode oplevelse med hende. 
(efter jeg fandt ud af at hun kan lokkes til sex “uden” kommer jeg så slet ikk mer

Det er ikke noget hun kan lokkes til. Det har været fast bestanddel på hendes menukort i mange år ;-) 

Skrevet
Martin M skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke noget hun kan lokkes til. Det har været fast bestanddel på hendes menukort i mange år ;-) 

Så meget desto bedre. Så er min beslutning jo endnu bedre :D

Skrevet
Martin M skrev, for 17 timer siden:

Fantastisk blowjob, sex i alle mulige stillinger. Tømte mig oppe i hende mens hun havde benene godt oppe. Så frækt at se spermen løbe stille og roligt ud af hende. 

Det er netop derfor jeg fravælger alle GP'er der tilbyder sex uden kondom -  det er et NO GO for mig , at skulle være den næste der skulle slikke hendes fisse og hvad den ellers kan indeholde af kønssygdomme.

Men de får selvfølgelig andre kunder, der ønsker denne mulighed.

Fred være med det

Redigeret af Klinge
.

Skrevet
Klinge skrev, for 4 timer siden:

Det er netop derfor jeg fravælger alle GP'er der tilbyder sex uden kondom -  det er et NO GO for mig , at skulle være den næste der skulle slikke hendes fisse og hvad den ellers kan indeholde af kønssygdomme.

Men de får selvfølgelig andre kunder, der ønsker denne mulighed.

Fred være med det

-Enig...det bliver også et nejtak herfra......principielt er det ikke noget for mig....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.