Hop til indhold

“Tyske” Lilly

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Er der nogen der ved, om “tyske” Lilly fra Ungarn kommer retur til DK?

Jeg har desværre ikke link, men hun har været en del på Vesterbro og senest gange i Sydhavnen sammen med Kira. Hun har også profil herinde under navnet Lillybaby, men kan se, at hun ikke har være online længe.

Lille, petit og vældig sød og vellidt! :)

Redigeret af stayhealthyandsafe

Skrevet

Hun er meget dejligt, men hun har til mig skrevet at hun ikke kommer tilbage i den nærmeste fremtid.

Tror dog kun hun skrev dette for at holde muligeden åben, jeg tror faktisk hun måske trækker sig tilbage i stedet for (men det er mig der analyser mig frem til dette, igennem hvad hun har skrevet).

• 2 weeks later...
Skrevet

Har været forbi hendes OnlyFans side, da jeg savner at se billeder af hende :rolleyes:

Kunne godt tænke mig at se i aktion, men hendes priser for videoerne er for dyre. Hvis man køber to videoer, ville det svare til en ½time sammen med hende (den gang hun kom til København) :-o

Håber hun kommer igen

Skrevet

De har byttet Danmark ud med Slovakiet, hvor de har arbejdet i byen Košice.

Skrevet
CP1967 skrev, for 7 timer siden:

Er der beviser for denne på stand => Kan du sende et link?

Annoncen er ikke aktiv pt. men har det dem begge på siden flere gange.

https://amaterky.sk/18109

Redigeret af Sim12

• 2 weeks later...
  • 5 months later...
Skrevet

Til jer der godt kan lide Lilly, så kan det siges, at hun lige har meldt ud på OnlyFans, at hun for en sidste gang kommer forbi Kastrup (København) i starten af oktober. 

Så hold øje med hendes annoncer.

Redigeret af CP1967

• 3 weeks later...
Skrevet

Hendes fotos har altid været modelfoto. Hun ser mere normal ud i virkeligheden.

Jeg har fået mega 1 gang hos hende og det var ikke noget særligt. 

/B

Skrevet

Er der nogen som har købt hendes videoer på OF eller set dem? Er det pengene værd eller er det bare små 20 sek klip 

Skrevet
Jimmy_DK skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen som har købt hendes videoer på OF eller set dem? Er det pengene værd eller er det bare små 20 sek klip 

De er ikke pengene værd. De er ret kedelige.

• 2 years later...
Skrevet

Hun kommer nok næppe tilbage i branchen. For yderligere info så send en pb.

Jeg har næsten lige købt tre af hendes videoer og de havde god værdi. Mener det var 20-25 Euro per stk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.