Hop til indhold
mike29

Nogle der har besøgt denne pige?

Recommended Posts

Hun siger jo selv hun ikke vil ha der bliver skrevet om hende, hæhæ. Så du må selv tage chancen og besøge hende. Vi vil jo ikke være uhøflige herinde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens forstå hendes ønske om diskretion.

Men eftersom (i hvert fald nogle af) billederne på hendes profil er falske (selvom hun selv skriver "ægte profil"), synes jeg, at er okay at spørge til, om hun i det mindste minder om de piger, som hun har på sin profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle

Er der nogle, som har besøgt denne pige? (Hun opgiver ikke noget navn i annoncen.)

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=16663

Ved godt, at billederne er falske. Men ligner hendes krop bare tilnærmelsesvis dem på billederne?

Mvh.

Mike

Jeg vil gerne komplimentere dig for din overskrift :). Jeg har længe været træt af formen "har prøvet". Det lyder som en bil eller et redskab og lyder lidt nedsættende i mine øren. Gid eksempel her måtte vinde almindelig indpas :).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg vil gerne komplimentere dig for din overskrift :). Jeg har længe været træt af formen "har prøvet". Det lyder som en bil eller et redskab og lyder lidt nedsættende i mine øren. Gid eksempel her måtte vinde almindelig indpas :).

Njaaaa BX (det var en gamle Citröen :))

Jeg havde nu hellere set en overskrift som:

København. Nogen der har prøvet Yrsa mulat

Men du har ret. Prøvet lyder sgu som en prøvekørsel af en bil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Mange af billederne er skam ægte nok! Du kan roligt besøge hende, så har jeg vidst ikke sagt for meget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...