Hop til indhold

Nogle der har besøgt denne pige?

Featured Replies

Skrevet

Hun siger jo selv hun ikke vil ha der bliver skrevet om hende, hæhæ. Så du må selv tage chancen og besøge hende. Vi vil jo ikke være uhøflige herinde :P

Skrevet
  • Author

Jeg kan sagtens forstå hendes ønske om diskretion.

Men eftersom (i hvert fald nogle af) billederne på hendes profil er falske (selvom hun selv skriver "ægte profil"), synes jeg, at er okay at spørge til, om hun i det mindste minder om de piger, som hun har på sin profil.

Skrevet

Kære alle

Er der nogle, som har besøgt denne pige? (Hun opgiver ikke noget navn i annoncen.)

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=16663

Ved godt, at billederne er falske. Men ligner hendes krop bare tilnærmelsesvis dem på billederne?

Mvh.

Mike

Jeg vil gerne komplimentere dig for din overskrift :). Jeg har længe været træt af formen "har prøvet". Det lyder som en bil eller et redskab og lyder lidt nedsættende i mine øren. Gid eksempel her måtte vinde almindelig indpas :).

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg vil gerne komplimentere dig for din overskrift :). Jeg har længe været træt af formen "har prøvet". Det lyder som en bil eller et redskab og lyder lidt nedsættende i mine øren. Gid eksempel her måtte vinde almindelig indpas :).

Njaaaa BX (det var en gamle Citröen :))

Jeg havde nu hellere set en overskrift som:

København. Nogen der har prøvet Yrsa mulat

Men du har ret. Prøvet lyder sgu som en prøvekørsel af en bil :)

Skrevet
  • Author

Skal nok huske stednavnet næste gang :)

Skrevet

Mange af billederne er skam ægte nok! Du kan roligt besøge hende, så har jeg vidst ikke sagt for meget :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.