Hop til indhold

Helle, blondine Odense

Featured Replies

Skrevet

Nogen erfaringer med hende her...lækker kvinde på fotos, meeeen mon hun og fotos er ægte???...synes ikke lige fotos ligner en bryststørrelse på 75 A...hmmm....er godt nok i tvivl med denne her:huh:

https://annoncelight.dk/showad/359455

Redigeret af GIANT COCK

• 2 weeks later...
Skrevet

Den er fake. jeg aflagde et besøg i dag. Hun er i tinglev (Søndrjylland).

Det er en spansk pige man møder. Det er ikke hende på foto. Indhold af annonce på flydende dansk og sms kommunikation på flydende dansk. Man møder pigen hun taler engelsk. Hun måtte indrømme at hun ikke talte dansk, men at det var hende der havde sms'et. Da jeg spurgte ind til at hvordan hun kunne skrive flydende dansk, men kunne ikke sige et enste ord, så krøb hun til korset.

Som nævnt før, den annonce er fake hele vejen igen. 

Det skal siges jeg vendte om og gik igen.

PS:  brysterne var væsentlig større end 75A.

Skrevet
snole skrev, for 6 timer siden:

Den er fake. jeg aflagde et besøg i dag. Hun er i tinglev (Søndrjylland).

Det er en spansk pige man møder. Det er ikke hende på foto. Indhold af annonce på flydende dansk og sms kommunikation på flydende dansk. Man møder pigen hun taler engelsk. Hun måtte indrømme at hun ikke talte dansk, men at det var hende der havde sms'et. Da jeg spurgte ind til at hvordan hun kunne skrive flydende dansk, men kunne ikke sige et enste ord, så krøb hun til korset.

Som nævnt før, den annonce er fake hele vejen igen. 

Det skal siges jeg vendte om og gik igen.

PS:  brysterne var væsentlig større end 75A.

Lignede billederne den du mødte?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.