Hop til indhold
holstebronx

udendørs arrangementer torsdag d. 5/12

Recommended Posts

Jeg håber ihvertfald at de glædespiger der trodser vejrguderne idag, de kommer sikkert frem og hjem igen.

Men man skal da også være godt lidderlig som mand, at bevæge sig ud når træerne begynder at lande på vejbanerne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg havde vagt under den sidste storm. Og imens det var værst fik jeg mig en god skraber. Men så snart vinden løjede af skal jeg love for at der var storm på telefonen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde vagt under den sidste storm. Og imens det var værst fik jeg mig en god skraber. Men så snart vinden løjede af skal jeg love for at der var storm på telefonen....

Lol!

"Jeg overlevede! Det skal fejres! Med sex!"

Vi er jo kun mænd ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min sædvanlige købesexleverandør, med hvem jeg havde en aftale i aften, skrev i morges og foreslog vi udskød aftalen. Jeg kan jo også godt se det er lidt uansvarligt at vove sig ud i det vejr når det ikke er strengt nødvendigt. Så jeg har valgt at længes endnu en uge til dejlig sex med en dejlig kvinde.

Venligst 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her i Randers går det nu fint nok, 5 besøg indtil nu, så jeg nu ikk så bekymret... De der ikke kan komme lige når det værst kommer jo bare senere... Der skal meget til at holde en mand med en stiv flagstang væk hihi... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her i Randers går det nu fint nok, 5 besøg indtil nu, så jeg nu ikk så bekymret... De der ikke kan komme lige når det værst kommer jo bare senere... Der skal meget til at holde en mand med en stiv flagstang væk hihi... Knus Line

Jep!

Skal mand, så skal mand!

Så skal lidt snollet blæsevejr ikke holde en tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

3 timer indenfor med lillemor hvor de bare har kunnet kigge ud af vinduet, det har nok gjort nogen kuldrede:D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg godt nok alene idag.

Men det er stadig frustrerende når et besøg man har ladet op til går i vaske, pga noget lorte vejr!

øv ja det sgu da kedeligt... Du må hygge med lys og en god film.

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv ja det sgu da kedeligt... Du må hygge med lys og en god film.

Ja, nemlig. Og så kan man så se frem til lækkert samvær i nærmeste fremtid, hvis jeg kan få fat på hende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må nok desværre aflyse alle indendørs arrangementer imorgen, da jeg skal ud og skrue nye tagplader på og finde resterne af dem der er fløjet af. Nogle af dem landede knap 2 m fra min bil - så jeg har alligevel haft held i uheld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

der burde da være mulighed for at finde en ordentlig kæp i dag for pigerne :-P  :-P  :-P  :-P

Og lejlighed til et stormende gensyn :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må nok desværre aflyse alle indendørs arrangementer imorgen, da jeg skal ud og skrue nye tagplader på og finde resterne af dem der er fløjet af. Nogle af dem landede knap 2 m fra min bil - så jeg har alligevel haft held i uheld.

Øv øv :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...