Dokken 253 Skrevet 16. Februar, 2023 Hejsa Er der nogen der har været forbi Sine? https://annoncelight.dk/showad/361194 På en eller anden måde bliver jeg bare lidt ekstra nysgerrig når der er så lidt info. Måske det er fordi hun har mange faste kunder der ved hvad det handler om, så der ikke behøver være så meget info? Har lagt mærke til at annoncen tit er på, så det er nok ikke en fejl, eller hvordan forstår i det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 16. Februar, 2023 Ja det må siges at være meget sparsom info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 17. Februar, 2023 Skrev lidt med hende og kan ikke huske om jeg fik et link eller tilsendt et billede. Men hun var desværre ikke lige det jeg søgte på det tidspunkt. Så jeg takkede pænt nej. Jeg fik indtryk af hun var lidt amatør på den gode facon, men ved det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. Februar, 2023 Har skrevet med hende… Alt er med gummi, og hendes “menu” er der intet sindsoprivende i. Er du til “husmorsex” så prøv lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg