Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere på ugen spurgt efter jeres erfaringer med Adriana. Da jeg ikke fik nogle svar har jeg selv taget en for holdet.

Først det ER hende på billederne og 23 år passer meget godt. Hun er sindsyg flot og fit. Hendes bryster er hjulpet på vej, men de er flot lavet med små brystvorter.

Hun holder til i det indre København med flytter en af  de nærmeste dage til en større lejlighed. Hun forventer at være her et par uger endnu.

Jeg havde bestilt 1 time og tilkøbt franske kys.

Da jeg ankom tog jeg først et bad og fik derefter klædt hende af. Hun står knivskarpt (tjek evt billede 25 på Nympho)

Jeg blev derefter lagt ned på sengen og fik et blowjob (med kondom). Det gjorde hun ganske fint og fin øjenkontakt ind i mellem. Efter noget tid kom hendes hånd også i brug, og jeg benyttede lejligheden til at skifte stilling. så det blev min tur til st slikke hende. Hun har en fin lille mis som smagte godt - hun var i starten lidt upåvirket af det (og måske lidt mekanisk), men begyndte stille at varme op og blive våd.

Herefter blev jeg trukket op til hende og hun fik en tur i missionæren - der var fin øjenkontakt, men hun var tilbageholdende med de franske kys under hele sceancen. Så en tur i doggy med en fantastisk udsigt til hendes fine numse som sluttede med at hun lå på maven med mig ovenpå - en dejlig stilling :)

Da jeg var “kommet” lå vi og småsnakkede. Hun taler godt engelsk og virker som en meget fornuftig poge som man kan føre en samtale med. Hun svarede dog et par beskeder ind i mellem.

Opsummering: sindsyg flot pige - fin sex (dog lidt uengageret og mekanisk indtil hun er varmet op). Franske kys - tilvalget er lidt spildt. Sød og klog pige som er nem at snakke med.

Vil jeg komme igen: tjaa, hun var en sød pige. Jeg tror at hun vil bløde op hurtigere ved et genbesøg.

Link:

https://nympho.dk/n9996/3339/sensual-and-sexy-sophisticated-and-elegant/#&gid=1&pid=25 (Link virker nok ikke - søg efter Adriana på Nympho.dk)

Hun har også en profil her, men med færre billeder:

Skrevet

Hun er sød, og jeg er ret sikker på, at det er dejligt at komme der både anden, tredje og fjerde gang, hvor nye improvisationer og fantasier måske bliver udviklet sammen.

Det er ikke helt optimalt at basere sin vurdering på kun et besøg, efter min mening. 

Skrevet

det lyder ikke som om du var helt oppe og ringe .. hun er jo rigtig flot men vil ikke satse på at hun åbner op når der nu er så mange andre dejlige gper . men høre gerne om flere besøg

Skrevet

Eroguide-profilen siger ellers en naturlig barm. Så fint at få oplyst at brysterne er lavet (i øvrigt så ærgerligt på en 23-årig)

Skrevet

Jeg tager heller 2 x 1 time med hende end 1 x 2 timer med hende ;)

Skrevet
Djbubber skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tidligere på ugen spurgt efter jeres erfaringer med Adriana. Da jeg ikke fik nogle svar har jeg selv taget en for holdet.

Først det ER hende på billederne og 23 år passer meget godt. Hun er sindsyg flot og fit. Hendes bryster er hjulpet på vej, men de er flot lavet med små brystvorter.

Hun holder til i det indre København med flytter en af  de nærmeste dage til en større lejlighed. Hun forventer at være her et par uger endnu.

Jeg havde bestilt 1 time og tilkøbt franske kys.

Da jeg ankom tog jeg først et bad og fik derefter klædt hende af. Hun står knivskarpt (tjek evt billede 25 på Nympho)

Jeg blev derefter lagt ned på sengen og fik et blowjob (med kondom). Det gjorde hun ganske fint og fin øjenkontakt ind i mellem. Efter noget tid kom hendes hånd også i brug, og jeg benyttede lejligheden til at skifte stilling. så det blev min tur til st slikke hende. Hun har en fin lille mis som smagte godt - hun var i starten lidt upåvirket af det (og måske lidt mekanisk), men begyndte stille at varme op og blive våd.

Herefter blev jeg trukket op til hende og hun fik en tur i missionæren - der var fin øjenkontakt, men hun var tilbageholdende med de franske kys under hele sceancen. Så en tur i doggy med en fantastisk udsigt til hendes fine numse som sluttede med at hun lå på maven med mig ovenpå - en dejlig stilling :)

Da jeg var “kommet” lå vi og småsnakkede. Hun taler godt engelsk og virker som en meget fornuftig poge som man kan føre en samtale med. Hun svarede dog et par beskeder ind i mellem.

Opsummering: sindsyg flot pige - fin sex (dog lidt uengageret og mekanisk indtil hun er varmet op). Franske kys - tilvalget er lidt spildt. Sød og klog pige som er nem at snakke med.

Vil jeg komme igen: tjaa, hun var en sød pige. Jeg tror at hun vil bløde op hurtigere ved et genbesøg.

Link:

https://nympho.dk/n9996/3339/sensual-and-sexy-sophisticated-and-elegant/#&gid=1&pid=25 (Link virker nok ikke - søg efter Adriana på Nympho.dk)

Hun har også en profil her, men med færre billeder:

Tak for en meget brugbar anmeldelse. Er hun en lingerie / heels type pige eller mere til naturlig nøgen ? 

Med venlig hilsen….

Skrevet
  • Author
Spoonman skrev, for 9 timer siden:

Tak for en meget brugbar anmeldelse. Er hun en lingerie / heels type pige eller mere til naturlig nøgen ? 

Med venlig hilsen….

Hun havde høje hæle på og var påklædt da jeg ankom. Der var ikke meget lingerie, nok mere naturlig nøgen. Jeg havde ikke aftalt noget bestemt med hende.

Skrevet
  • Author
Th3M3lt skrev, for 16 minutter siden:

Er priserne fornuftige?

En smule over gennemsnittet. Hun nævnte også at hun ikke tog så mange kunder hver dag.

Jeg synes at prisen var fair - dog var tilkøb af franske kys for dyrt i forhold til hvad der blev leveret.

Hun sendte fuld prisliste da jeg kontaktede hende på whatsapp.

Skrevet

er hun gfe ? hvordan er højden ? yder hun som om hun gerne vil eller vil hun helst hurtigt videre ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hon har ingen prislista och när man frågar snällt og hövligt på Whatsapp så blir man blockad. Man får inte ensett svar tillbaka.

Skrevet

Hun står som Stephanie nu, men floooot pige!
Kan nu sige, hvor høj hun er ca?

ChasB

Skrevet
ChasB skrev, for 2 minutter siden:

Hun står som Stephanie nu, men floooot pige!
Kan nu sige, hvor høj hun er ca?

ChasB

det er nye piger der deler profil virkelig irriterende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.