Hop til indhold

Laura Moore i Aalborg.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/363804

Havde her til eftermiddag fornøjelsen af denne søde kvinde. 

Bestemt ikke i tvivl om at billeder stemmer nogenlunde overens, omend nogle måske er taget fra den "perfekte vinkel" 

Og med det menes... :D

Sød og køn tøs, et sæt naturlige bryster, ikke slank, men på ingen måde tyk. Egentlig bare en naturlig, nydelig velskabt ung kvinde. Derudover helt iorden engelsk, og virkede egentlig bare som et hyggeligt bekendtskab.

Så kunne selvfølgelig sagtens finde på at mødes med hende igen! 

Skrevet
  • Author
Stelvio skrev, for 17 minutter siden:

Gennemfører hun det hun lover?

Nu var jeg ikke hele menukortet igennem selv, så skal selvfølgelig ikke kunne sige det med hver og eneste ting. 

De ting jeg bestilte var der intet at komme efter, - følte i allerhøjeste grad at jeg fik det jeg havde bestilt, - så baseret på egen erfaring føler jeg mig godt tilfreds ;)

Skrevet

Var forbi i dag, da en anden aftale faldt til jorden. 

Så Københavneren her måtte hurtigt finde en anden løsning. 

Valget faldt på Laura efter at have læst kort om hende herinde. 

Laura er hende man ser på billederne, hun er meget veltrænet, næsten lidt for muskuløs til min smag. Hendes dejlige væsen og ret gode service opvejer dog alt og fik mig til at ønske jeg kunne have fået længere end 30 minutter. Normalt går jeg efter 1,5 time som minimum, men her var der kun tid til 30 min desværre. 

Jeg aftalte derfor kun en 69 og hele blow pakken. Blow var blandt de bedre, en lille smule fast, men det trængte jeg til. 

69 position gav mig dog mulighed for at smage på en fortryllende dejlig mis, med de skønneste blødeste læber. Jeg var helt solgt og er sikker på hun er fantastisk at lege mere med. 

Hendes andre læber er desværre for pumpet til min smag, men igen så var helhedsindtrykket bare rigtig godt. 

Jeg vil komme igen. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.