Hop til indhold
Casten

Naturlig og sød, Fredericia

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende for nogle måneder siden.

Det var en af de bedre oplevelser, hvor man ikke føler man bare skal hurtigt igennem. 
Super sød, behagelig, alt i alt en rigtig god tur.

Hendes BJ var godt, men ikke det jeg kom for hovedsageligt.
jeg besøger hende helt sikkert igen, hvis muligheden tillader det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 17 minutter siden:

et var en af de bedre oplevelser, hvor man ikke føler man bare skal hurtigt igennem. 
Super sød, behagelig, alt i alt en rigtig god tur.

Tak for svar Peter. Jeg besøgte hende nogle gange, da hun boede i Kbh og overvejer at forsøge hende igen, næste gang jeg er i det jyske, men ville lige høre, om hun stadig er fit for fight. Det lyder det jo heldigvis til. Og igen tak for, at du tog dig tid til at svare mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 3 timer siden:

Tak for svar Peter. Jeg besøgte hende nogle gange, da hun boede i Kbh og overvejer at forsøge hende igen, næste gang jeg er i det jyske, men ville lige høre, om hun stadig er fit for fight. Det lyder det jo heldigvis til. Og igen tak for, at du tog dig tid til at svare mig. 

Hvis du kender hende fra kbh hvorfor spørger du så om hendes blow er så godt som hun skriver ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 8 timer siden:

Hvis du kender hende fra kbh hvorfor spørger du så om hendes blow er så godt som hun skriver ?

Det er nogle år siden. Dengang var hun ny i faget, og nogle har det jo med at udførelsen bliver mere rutinemæssig, som årene går. Derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...