Casten 861 Skrevet 15. Februar, 2023 (edited) Nogen der har været sammen med denne modne og buttede GP for nyligt. Hun hævder, at hendes BJ er noget helt særligt. Passer det ? https://annoncelight.dk/showad/323111 Redigeret 15. Februar, 2023 af Casten link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 15. Februar, 2023 Jeg har besøgt hende for nogle måneder siden. Det var en af de bedre oplevelser, hvor man ikke føler man bare skal hurtigt igennem. Super sød, behagelig, alt i alt en rigtig god tur. Hendes BJ var godt, men ikke det jeg kom for hovedsageligt. jeg besøger hende helt sikkert igen, hvis muligheden tillader det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 15. Februar, 2023 NysgerrigePeter skrev, for 17 minutter siden: et var en af de bedre oplevelser, hvor man ikke føler man bare skal hurtigt igennem. Super sød, behagelig, alt i alt en rigtig god tur. Tak for svar Peter. Jeg besøgte hende nogle gange, da hun boede i Kbh og overvejer at forsøge hende igen, næste gang jeg er i det jyske, men ville lige høre, om hun stadig er fit for fight. Det lyder det jo heldigvis til. Og igen tak for, at du tog dig tid til at svare mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 15. Februar, 2023 Casten skrev, for 3 timer siden: Tak for svar Peter. Jeg besøgte hende nogle gange, da hun boede i Kbh og overvejer at forsøge hende igen, næste gang jeg er i det jyske, men ville lige høre, om hun stadig er fit for fight. Det lyder det jo heldigvis til. Og igen tak for, at du tog dig tid til at svare mig. Hvis du kender hende fra kbh hvorfor spørger du så om hendes blow er så godt som hun skriver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 16. Februar, 2023 HMA skrev, for 8 timer siden: Hvis du kender hende fra kbh hvorfor spørger du så om hendes blow er så godt som hun skriver ? Det er nogle år siden. Dengang var hun ny i faget, og nogle har det jo med at udførelsen bliver mere rutinemæssig, som årene går. Derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg