Hop til indhold

Fotograf Sjælland til GP shoot

Featured Replies

Skrevet

Dejlige gentlemen og skønne kvinder <3

jeg har før efterspurgt en fotograf hvor der ikke kom særlig med respons, så nu prøver jeg da lige en gang til :P

Jeg skal bruge en fotograf som kan tage billeder af mig til denne branche.

• Du skal være professionel og kunne redigere tatoveringer væk uden at kroppen kommer til at se for kunstig ud

• helst lokaliseret i nærheden af storkøbenhavn, men kører gerne længere hvis det er dét værd

• gerne have erfaring med at skyde billeder til glædespiger - som minimum lavet lingeri shorts 

Send mig en pb, glæder mig til at høre fra dig ❤️

Skrevet

@Miley4pleasure Jeg får med jævne mellemrum beskeder på min "Bollefon" fra en fotograf som lyder ret professionel i det og med ok tilbud. X antal billeder med redigering for overkommelig pris.  Jeg har ingen erfaring og  har ikke selv benyttede mig af hans arbejde men det kan godt være at han er noget for dig? Jeg kan eventuelt godt  finde tlf nr på undertegnede hvis du ønsker  dette.

Skrevet

Hvis det ikke lykkes dig, at finde en fotograf på Sjælland, så står jeg klar med studie i Jylland. Smid gerne en pb, hvis det bliver aktuelt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.