Hop til indhold
Victorsmil

Ung kvinde i Odense

Recommended Posts

Victorsmil skrev, for 35 minutter siden:

Er der nogen har være hos:- 

https://annoncelight.dk/showad/364315.

Hun beskriver sig som næsten grænseløs kvinder. 

Er 99,8% sikker på dette er på Stenløsevej i Odense....et meget kritisk, slidt sted....eller på Rugårdsvej..det rene svindel og dårlig service med grådige afrikanske damer begge steder:twisted:

Jeg ville holde mig langt væk....been there, done that....de værste steder i Odense!

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 11 minutter siden:

Er 99,8% sikker på dette er på Stenløsevej i Odense....et meget kritisk, slidt sted....eller på Rugårdsvej..det rene svindel og dårlig service med grådige afrikanske damer begge steder:twisted:

Jeg ville holde mig langt væk....been there, done that....de værste steder i Odense!

Er det “Odense S” i annoncen der får dig til at tro det er på Stenløsevej? Tidligere skrev de det i annoncen, men ikke længere  .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mildur skrev, for 13 minutter siden:

Er det “Odense S” i annoncen der får dig til at tro det er på Stenløsevej?

Ja, også det, men aller mest annoncens opbygning og fotos......ville komme meget bag på mig;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Mange tak G C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...