Hop til indhold

Inessa - Odense

Featured Replies

Skrevet

Godaften, 

Inessa er igen at finde i Odense. Det er noget tid siden jeg har haft fornøjelsen af denne pige. Hot ser hun stadigvæk ud - og anmeldelserne holder sig generelt positive. Så langt så godt.

Er der mon nogen, som ved, hvor hun kan findes denne gang - sådan ca. Jeg spørger, da jeg ikke er så god til at besøge et sted, hvor der er 2-3 piger på samme tid. I min optik, så fjerner det fokus en smule når hele huset stønner og dørene knalder… ;)

Inessa:  https://annoncelight.dk/showad/299100

Hav en god aften.

Skrevet

Jeg har så længe haft lyst til at besøge Inessa, men har hørt at hun går lidt amok med vådservietter, og er lidt sædforskrækket ved Mega/COB - er der nogen der kan fortælle lidt der?

Og Sorry Darwin, at jeg lige shanghaier din tråd lidt 

Skrevet

Hej 

Synes ikke hun er så god man må ikke røre hendes bryster for meget og andre steder.

Det var turn off for mig og for meget oroff

Skrevet

100% enig. Inessa er alt for prof og kold....blev desværre meget skuffet den ene gang jeg besøgte hende. Bare et stort turn off i forhold til hvad andre piger leverer, IMO...spild af tid og penge:(

Skrevet

Jeg besøgete hende igår og hun er bare så sød.

Jeg bliver altid godt behandlet hos hende. Hver go ved hende og så yder hun også sit beste. Hun er stadig top fræk og så nem at snakke med. Jeg kommer helt sikker igen. Hade en vild aften med hende ,det var så piv frækt :D 

Skrevet

Har været forbi classy Inessa to gange. Både i Herlev (der var hun i sin tid) og Odense. Meget professionel pige. Måske lidt til den kontante side, når det kommer til, at der skal være styr på bad etc., men altid top-professionel, og jeg er i hvert fald ikke gået forudrettet derfra.

God jagt ;)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

Godaften,

At tråden bliver shanghajet en smule gør såmænd ikke noget. Dog havde jeg gerne set mit egentlige spørgsmål adresseret. Her tænker jeg især på Funny-man, som fortæller at han lige har besøgt Inessa.

Måske gør jeg ikke mig selv en tjeneste med bemærkningen om, at tråde i dette forum af og til stikker lidt af - uden nødvendigvis at finde tilbage til det egentlige spørgsmål.

Jeg skal beklage, hvis jeg træder nogen over tæerne med den betragtning.

Hav en dejlig aften. :)

Redigeret af Darwin65

Skrevet
Darwin65 skrev, for 1 time siden:

Godaften,

At tråden bliver shanghajet en smule gør såmænd ikke noget. Dog havde jeg gerne set mit egentlige spørgsmål adresseret. Her tænker jeg især på Funny-man, som fortæller at han lige har besøgt Inessa.

Måske gør jeg ikke mig selv en tjeneste med bemærkningen om, at tråde i dette forum af og til stikker lidt af - uden nødvendigvis at finde tilbage til det egentlige spørgsmål.

Mon ikke Inessa selv kan svare på hvor hun er denne gang, hun ser jo med på denne tråd @Classy 

ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan tagge hende

Redigeret af Mr1time

Skrevet
Darwin65 skrev, for 2 timer siden:

Godaften,

Hi ! You can send me a message and we can speak ! Thank you 

Skrevet
  • Author

Vær hilset,

Tak for de seneste input. Jeg er også forundret over, at jeg ikke selv fik den idé. Jeg har øjensynligt været vildledt i forhold til at forstå konceptet bag et forum som dette. Tak

I lyset af min nyfundne viden, så kan jeg lige dele med jer, at jeg i mellemtiden har besøgt en anden pige. Hun var klasse - rigtig sød. Hvem det var, hvad vi lavede og hvordan oplevelsen føltes... det er nok bedst, at I selv finder ud af det.

Tak her fra.

the-simpsons-homer-simpson.gif.a75ca556b01ade49b399832d6d5a7a18.gif

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.