Hop til indhold
LoveThaiPussy

Sai Rung - Læssøesgade 45 - et pænt sted.

Recommended Posts

Har efterhånden prøvet alle Thai stederne i Aarhus og omegn.

Når det kommer til massage, så falder valget på Sai Rung - igen og igen. Kommer der en gang om ugen og har gjort det i flere år, og der findes næppe bedre massage i DK efter min mening.

Der er en del, der skriver om, at man kan få 69 m.v., men den tror jeg nu ikke helt på, lige netop der. Kender pigerne godt efterhånden og har prøvet. Så er der nogen der vil sige, at det er kemi, udseende eller mangle på kontanter som er problemet. Den går ikke drenge, der er kemi. Jeg er tidligere model og mangler ikke penge.  

Så vil I have god massage, så kør til Sai Rung. Vil I have hele pakken og god massage, så er der flere steder i Århus som er gode alternativer. Mit valg falder jævnligt på Silkeborgvej 120, massage er lige så god og man er sikker på tillægsydelserne…….. Kan fuldt ud tilslutte mig anmeldelse længere nede.

Lidt yderligere bruger info:

Der er forskel på massage. En del skriver, at de bare føler, at der bliver "kastet" lidt olie på kroppen.

Oliemassage er olie på kroppen og gnidning af musklerne, effekten afhænger af hvor stærk pigen er i hænderne og om hun ved hvor musklerne er!

Thaimassage er tryk og en kombination med indsmøring olie.    

Så spørg pigen, hvilken massage hun giver, så bliver du ikke skuffet…  :oops:

God jagt drenge…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...