Hop til indhold
Waverider

1 Night in Bangkok - Nataree Massage #18

Recommended Posts

Som så mange før mig har jeg lurepasset herinde i noget tid før jeg omsider har besluttet mig for at komme med et par anmeldelser.

 

Jeg havde fornylig den fornøjelse at besøge Bangkok i forbindelse med noget arbejde/ferie. Ved den lejlighed besluttede jeg mig for at kigge nærmere på det legendariske natteliv.

 

Nataree er en såkaldt 'soapy massage' som adskiller sig fra Bangkoks 'almindelige' massageklinikker ved at have et 'akvarie' dvs. nogle af pigerne sidder bag en glasrude og vælger dem efter deres nummer. Akvariepigerne arbejder fast på klinikken, men Nataree har også deltidspiger 'sideliners' som har arbejde ved siden af og supplerer indtægten på den måde. Nataree er kendt for at have de fleste og lækreste sideliners i Bangkok og dette var også basis for mit besøg. Stedet ligger lidt væk fra de mere kendte red light districts i Bangkok (Patpong, Nana og Soi Cowboy) og derfor håbede jeg på at der var masser at vælge imellem og ikke så mange andre europæere. Det skulle vise sig at være helt rigtigt. Når man kommer ind i loungen med akvariet var der på dette tidspunkt (ca. kl. 19) kun en håndfuld akvariepiger, men mindst 50-60 sideliners. Jeg blev nødt til at sætte mig og få en øl for at kunne overskue sagerne. Rygterne var sande, der er masser af pivfrække tøser. Papasan introducerede mig for en sød pige som jeg vil skyde til 20 år, møglækker, men desværre kunne hun ikke et suk engelsk hvilket gjorde det svært overhovedet at aftale noget. Jeg spurgte om der var andre piger som kunne lidt engelsk og fik fat i #18 (navnet fik jeg aldrig fat i) som jeg vil anslå til sidst i tyverne. Hun virkede frisk og havde humor og vi ordnede økonomien ved skranken (2600 THB = 450 kr for 90 min).

 

Værelserne på Nataree har lidt udskældt på diverse internationale fora, men jeg har ikke set bedre andre steder i BKK. Et stort dobbelt badekar, stengulv og en dobbeltseng ca. 20 kvm. #18 startede med at give mig en grundigt bad med indbygget b2b, svensk og superfransk. Derefter blev til en kort omgang massage før vi fortsatte med superfransk. Regnfrakken kom på og efter et par omgange rodeo måtte jeg kvittere med første pop. Jegbenyttede mig af ventetiden til at få bekræftet at mit franske stadig er tiptop da #18 efter nogle minutters arbejde spændtes som en flitsbue. Vi begyndte 2. omgang i ske, super GFE-agtigt og da hun var kommet lidt til hægterne fortsatte vi med doggy og missionær men hun måtte have håndkraft til hjælp til pop nr. 2.

 

Bagefter blev det tid lidt endnu et bad og lidt pillowtalk. Alt i alt 90 minutter i godt selskab.

 

Stedet 8/10 Pænt sted uden at være prangende, god størrelse værelser, stort badekar. Desværre ingen hjemmeside med billeder af pigerne hvilket ville være et plus, men nok svært at håndtere men den store gennemgang af piger.

 

Udvalg 10/10 fås ikke bedre i BKK, masser af purunge tøser, men engelskniveauet er lavt, kan du lidt thai er det perfekt.

 

Pigen 7/10 Thai-MILF, men stadig superslank og pæn figur hvis vi ser bort fra strækmærker og et lidt slapt maveskind. Superflink og meget god GFE, godt med tungekys, jeg valgte hende primært på grund af sproget, men der er masser af 8'ere og 9'ere blandt de helt unge piger.

 

Sex 8/10 Hun var ikke specielt stram og det franske var lidt so-so. Jeg fik lov at skyde to gange hvilket afhænger af pigen så det trækker helt sikkert op. Bestået men lidt rutinepræget.

 

Konlusion: Nataree har alt at byde på, men det kan være svært at vælge rigtigt.

 

Bonusinfo: Jeg har efterfølgende fået at vide at det er en rigtig god ide at stikke papasan et par hundrede baht, så skulle det være nemmere at få at vide hvilke piger der er med på hvad, hvor mange kunder de har haft og hvem der tilbyder mere 'avancerede' ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...