Hop til indhold

Sted i KBH med mulighed for ophængning

Featured Replies

Skrevet

Noget jeg går og har en fantasi om er en genskabelse af mit avatar billede hvor jeg bliver hejst op i benene med hovedet nedad. De steder hvor jeg før har prøvet at blive domineret har været temmeligt lavloftede kælderlokaler hvor jeg ikke tænker at den type leg vil være mulig. Kender nogen til et sted med højt til loftet hvor der findes en form for hejseværk? 

Skrevet

Jeg vil kontakte Lady Iris, hun har også fodmanchetter til at hænge slaver op i

God fornøjelse 

Skrevet

I Herlev er der meget højt til loftet og gode muligheder for at blive hejst op i loftet med hovedet nedad.. :-) Jeg kommer jævnligt i Herlev, ellers er Mistress No.1, BizarLady Mikala, MissD eller Domina Dark en mulighed :-) 

Skrevet
MistressSpankerella skrev, den 13.2.2023 at 11:04:

I Herlev er der meget højt til loftet og gode muligheder for at blive hejst op i loftet med hovedet nedad.. :-) Jeg kommer jævnligt i Herlev, ellers er Mistress No.1, BizarLady Mikala, MissD eller Domina Dark en mulighed :-) 

Ved du om Miss Sofie er stoppet?:)

Skrevet

Dark Side i Rødovre

- Anita

- Malice 

og….?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.