Hop til indhold

Lærke Love / Lior Luxx, Randers

Featured Replies

Skrevet

Havde en lækker oplevelse med den skønne  Lærke, da hun var i Randers i fredags!

https://annoncelight.dk/showad/349351

Det var mit  første besøg hos hende, så var sgu nok liiige lidt nervøs, men hun var jo super dejlig og lækker, som hendes billeder jo også viser:-) Havde, som tidligere nævnt, en lækker stund sammen med hende, kunne nu sagtens have brugt endnu mere tid, men det må blive næste gang. Der er helt sikkert ting på hendes “menu” jeg gerne vil afprøve;-)

100% chance for et nyt besøg!

Skrevet

Tak for tippet :)

Studser lidt over hun ikke modtager folk med sklerose? -Tænker hun mon på psoriasis?

Jeg har i hvert fald ikke før hørt "nej tak til nervesygdomme" specifikt? :)
Har heldigvis ikke MS eller noget, men lidt pudssigt hun ikke vil have besøg af folk med det?

Skrevet
  • Author

Aner det ikke, men ville da ringe til hende og høre (hvis man nu havde MS) Kan jo være det forholder sig sådan - Uanset er hun i hvert fald dejlig at besøge:)

Skrevet
T-Boner skrev, for 11 timer siden:

Tak for tippet :)

Studser lidt over hun ikke modtager folk med sklerose? -Tænker hun mon på psoriasis?

Jeg har i hvert fald ikke før hørt "nej tak til nervesygdomme" specifikt? :)
Har heldigvis ikke MS eller noget, men lidt pudssigt hun ikke vil have besøg af folk med det?

Nu kan jeg kun gætte hvad hun mener med det, men som ansat i sundhedssektoren kan jeg fortælle dig, at ikke alle glædespiger har lyst til at få besøg eller besøge folk med nervesygdomme som sklerose i fremskridet status.

Der er dog stor efterspørgsel for det på det bosteder og hjemme hos dem.

Jeg var under min uddannelse på et bosted for ALS og MS patienter og de fik jævnlig besøg af en "kusine" eller en "niece" og det var pudsigt hvor mange der havde den samme "kusine".

Redigeret af ANALyst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.