Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lea i går til 30 min gfe....i Kochsgade.... Jo, hun er da en venlig dame, meeen sex med Lea er simpelthen for kedeligt og nærmest for jomfrueligt til mig. Alt for stille og bare.......kedeligt. Virkelig et ganske forfærdeligt blowjob af en kvinde på 34 år...ØV!!.. Havde også forventet meget mere, hvad angår Leas udseende, men blev sgu lidt skuffet over hendes meget ordinære udseende.

Havde læst en del gode anmeldelser, men er desværre meget skuffet....havde forventet meget mere på alle parametre.....jo, hun er da sød og rar, men det er trods alt den intense, pirrende sexoplevelse jeg betaler for ..hmmm...ja, så er hun prøvet.

Pigens udseende:6/10

Sex: 6/10

Personlighed: 8/10

sted-diskretion: 6/10

Gentagelssesfare: 0/10

https://annoncelight.dk/showad/335007 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket et af bilderne passer beste? Eller er det gamle bilder måske? 
har selv hvert i kontakt med hende men ikke nået til et besøg endnu. Syns godt nok hun ser vildt flot ud. Men er det sådan en flad oplevelse såå springer jeg nok bare over. Hun lyder nu sød over sms :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funny-man skrev, for 54 minutter siden:

Hvilket et af bilderne passer beste? Eller er det gamle bilder måske? 

Hmmm...jeg synes slet ikke hun kan leve op til fotos i annoncen.......blev desværre ret skuffet:mellow:

Det er godt nok tyndt med lækre piger i Odense i øjeblikket..øv!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funny-man skrev, for 57 minutter siden:

Men er det sådan en flad oplevelse såå springer jeg nok bare over. Hun lyder nu sød over sms :smile:

At det var en flad oplevelse for den ene, betyder ikke nødvendigvis, at det er det for den anden… Alle har ikke samme præferencer, og alle får ikke samme oplevelse…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det helt rigtigt. Men at hun så ikke ser ud som på bilderne. Der stopper den også helt for mig, men ja oplevelser for man hver for sig. dog giver anmeldser jo lidt noget  at gå efter :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...