LystTilSM 98 Skrevet 12. Februar, 2023 Jeg er blevet lidt fascineret af pilleroy stand https://www.etsy.com/dk-en/listing/803157053/cock-and-ball-pillory-stand-cbt-crushing Har prøvet den tidligere hos Gudinderne da de fandtes Søger en domina som har sådan en og bruger den Håber I kan bidrage med forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Februar, 2023 LystTilSM skrev, for 39 minutter siden: Jeg er blevet lidt fascineret af pilleroy stand Den du viser i linket er en pillory stand. Mig bekendt er Pilleroy en fransk skuespiller. Så der er en vis forskel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 98 Skrevet 12. Februar, 2023 tvr skrev, for 8 minutter siden: Den du viser i linket er en pillory stand. Mig bekendt er Pilleroy en fransk skuespiller. Så der er en vis forskel.... Ja ja, men du ved hvad jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Februar, 2023 (edited) LystTilSM skrev, for 7 minutter siden: Ja ja, men du ved hvad jeg mener Jeg fulgte dit link. Kun fordi jeg ikke vidste hvad en pilleroy stand er.... det var der så en årsag til. De findes ikke. Redigeret 12. Februar, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MistressSpankerella 31 Skrevet 12. Februar, 2023 Sådan en har jeg i Herlev 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 98 Skrevet 12. Februar, 2023 MistressSpankerella skrev, for 49 minutter siden: Sådan en har jeg i Herlev Tak, dejligt når en domina deltage her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg