mgcharlie 59 Skrevet 12. Februar, 2023 Nogen som har været " en tur i " Holbæk ? [ Ny dame ] Thai massage og fuld service Holbæk 4300 (incall only) - Annoncelight Billederne er væk, men de så lovende ud ........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 53 Skrevet 12. Februar, 2023 Og en Muhammed skulle angiveligt være i den anden ende af tlf nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 12. Februar, 2023 Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 13. Februar, 2023 Mulle007 skrev, for 14 timer siden: Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. Kan du oplyse hvad du gav for massage+HJ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Februar, 2023 Mon det skulle være det samme sted 56-årig thailandsk kvinde anholdt - 112 - sn.dk - Sjællandske Nyheder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-love 2 Skrevet 1. Maj, 2023 Er der nogen der kan oplyse om det rigtige tlf.nr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 2. Maj, 2023 Thai-love skrev, for 6 timer siden: Er der nogen der kan oplyse om det rigtige tlf.nr? HVIS nu nogen skulle ligge inde med det, mener jeg at det ikke er tilladt at oplyse her, da det ikke står nogen steder i en annonce, det er det ene issue,...... Det andet er, at nummeret formentligt ikke længere er validt, da tråden her er 2½ måned gammel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg