Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. 

Skrevet
Mulle007 skrev, for 14 timer siden:

Har ikke mødt den nye, men kender stedet som ligger centralt i Holbæk, hende jeg har mødt flere gange der, er en venlig lidt buttet kvinde i slutningen af 40'erne har aldrig prøvet sex med hende, men hendes massage med hj kan klart anbefales, sidst jeg var hos hende, nævnte hun jeg kunne prøve hendes nye unge pige. 

Kan du oplyse hvad du gav for massage+HJ ?

• 2 months later...
Skrevet
Thai-love skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der kan oplyse om det rigtige tlf.nr?

HVIS nu nogen skulle ligge inde med det, mener jeg at det ikke er tilladt at oplyse her, da det ikke står nogen steder i en annonce, det er det ene issue,......

Det andet er, at nummeret formentligt ikke længere er validt, da tråden her er 2½ måned gammel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.