Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Så fik jeg langt om længe efterprøvet de mange anbefalinger af den yndige Melinda. 
En morgen-seance som første gæst med 1t + mega, var det jeg gik efter. 
https://annoncelight.dk/showad/352519

 

Billederne på profilen lyver ikke og hun er et ungt nips, med fræk mager krop og en super lækker fisse. Det hele er så velproportioneret og hun er så fin. Man kan have en mening om tænderne, men for mit vedkommende synes jeg det giver noget karakter og frækhed. 
 

Hun gør alt hvad hun kan for at få dig til at føle dig velkommen og kæmpede sit for at min 2. omgang blev med succesfuld output - desværre uden held. Ikke hendes fejl, der var bare ikke mere krudt i banditten. 
Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. 
 

Jeg vil helt sikkert besøge hende igen ved snarlig lejlighed - sikke et venligt menneske, og empatisk. 
 

I kan glæde jer i Kolding kommende uge!

 

 

Redigeret af Excess ‘cause I can

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 17 minutter siden:

Hejsa...

Er det inde midt i Viborg pigerne er  eller er det uden for byen.?

Læser du ikke anmeldelsen ???

Er det så svært ???

Melinda Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det.

den anden ligger 500 meter

fra Melinda.   læste du det ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
kom med et tilbud skrev, for 3 timer siden:

Læser du ikke anmeldelsen ???

Er det så svært ???

Melinda Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det.

den anden ligger 500 meter

fra Melinda.   læste du det ???

Nu kunne det jo også være små gader i feks raunstrup eller rindsholm... som jo  også omtales værende i Viborg...

Men rigtig god aften til dig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 31 minutter siden:

Nu kunne det jo også være små gader i feks raunstrup eller rindsholm... som jo  også omtales værende i Viborg...

Men rigtig god aften til dig....

Det er ikke for at gøre dig ked af det, eller slide din overbærenhed op, men ravnstrup og rindsholm ligger 7 km på hver sin side af Viborg c, det er langt uden for Viborg, så de steder ligger ikke i Viborg, de ligger ved og uden for viborg

God weekend, jeg var forresten også ved at lede efter en pige, der kan gøre en tilpas liderlig . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 8 minutter siden:

Hej Le fiss'carl hvad er det du mener.( ikke sammenlignes) og puritanske? 

Hvad er det du ikkeforstår ?

Forskellen i deres ydelser kan læste på deres annoncer og  Puritansk betyder omtrent det samme som afholdende  

Overdrivelse fremme af og til forståelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er det du ikkeforstår ?

Forskellen i deres ydelser kan læste på deres annoncer og  Puritansk betyder omtrent det samme som afholdende  

Overdrivelse fremme af og til forståelsen

NÅ. nu fatter jeg dig. det er jo logik. tak for forklaringen. PS. der er fordi jeg er tykpandede eller der omkring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Viborg C står der også i overskriften, C står for centrum. 

Fine ord og underlig måde at formulere sig på er dumt, når det jo er meningen at vi skal hjælpe hinanden. Vil være rart hvis vi alle prøver at gør os selv mere fårstålig, og skrive om en pige af gangen.

Og så lige lidt om mel i Viborg, den seng er ret træls når man hygger med hende i doggy, jernfjedre stikker op i knæ, så jeg anbefaler at tag et par knæbeskyttere med, og er du en gentleman så tag også lige et par med til mel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes
Excess ‘cause I can skrev, for 2 timer siden:

perfekt højde. 

Nu hved du jo ikke hvor høj/lav jeg er, og hvad med mel's knæ? Jeg synes dem der har stedet burde anskaffe sig en ny seng, eller en topmadras.

Men jeg fik det til at fungere bagfra ved at sæt mig tilbage. Bagefter med hende på ryggen, og her var sengen jo god nok, her løfer hun sine ben op så jeg fik den bedre vinkel ind i hende. Mel var rigtig god, i en seng, som var knap så god.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, den 12.2.2023 at 12:00:

Hej alle

Så fik jeg langt om længe efterprøvet de mange anbefalinger af den yndige Melinda. 
En morgen-seance som første gæst med 1t + mega, var det jeg gik efter. 
https://annoncelight.dk/showad/352519

 

Billederne på profilen lyver ikke og hun er et ungt nips, med fræk mager krop og en super lækker fisse. Det hele er så velproportioneret og hun er så fin. Man kan have en mening om tænderne, men for mit vedkommende synes jeg det giver noget karakter og frækhed. 
 

Hun gør alt hvad hun kan for at få dig til at føle dig velkommen og kæmpede sit for at min 2. omgang blev med succesfuld output - desværre uden held. Ikke hendes fejl, der var bare ikke mere krudt i banditten. 
Stedet i Viborg er fornuftig diskret og gemt ad nogle små gader, og man kan parkere kort derfra uden nogen bemærker det. 
 

Jeg vil helt sikkert besøge hende igen ved snarlig lejlighed - sikke et venligt menneske, og empatisk. 
 

I kan glæde jer i Kolding kommende uge!

 

 

Hej. Så blev det min tur i køen.  Hun er som beskrevet og bedre  Jeg havde en time med hende og det var for lidt.   Jeg sagde jeg ville have en hurtig tur så jeg måske kunne en gang mere senere , glem det , det var så godt at jeg blev helt svimmel og træt  nr 2 tur blev droppet. Resten af tiden gik med nussen og snak   På vej hjem kom jeg selvf.  I tanker om alle de ting jeg ikke fik gjort så der bliver en toer . Efter Kolding skal hun til Ålborg og derefter Horsens og så lidt  ferie sagde hun  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig koret af lovprisninger for denne Pige. 

Dejligt sind, super sød, taler godt engelsk, nem kommunikation,Total fast numse, dejlige bryster, stram hvor det gælder ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...