Hop til indhold
J@n38

Forudbetaling

Recommended Posts

Findes der slet ingen piger, som ikke skal have betaling på forskud? Har lige snakket med en, der ville have 300 forud for at komme og ialt 3200 for 2 timers hygge.

Nogen der har kendskab til en gravid gp? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
J@n38 skrev, for 4 timer siden:

Findes der slet ingen piger, som ikke skal have betaling på forskud? Har lige snakket med en, der ville have 300 forud for at komme og ialt 3200 for 2 timers hygge.

Nogen der har kendskab til en gravid gp? 

Mit indtryk er, at de fleste piger ikke kræver penge på forskud. Af de piger jeg har besøgt/tænkt at besøge, er det måske 0.1 %, der har spurgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldrig betale hele beløbet på forhånd. 
Jeg og nogle andre køre med reservation eller depotium (Der er forskel på disse 2 ord i forhold til loven) Jeg køre med det eleven mulighed, ikke et krav. Og det er et mindre beløb. Du skal også her ved disse krav/mulighed se dig for, er det en ny annonce så No Go, Dansk eller udlands pige sidste No Go, har du kunne snakke i tlf med pigen selv, hvis ikke i hverfald No Go. 
har hun ved siden af en gamle annonce også en hjemmmeside, med eget købt web navn, siger lidt ekstra om hun gør meget ud af sit job, og meget seriøst. Disse seriøse piger vil ikke hænge ud herinde for at snyde gæster. 
Så se dig for, ikke kun mave fornemmelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...