Hop til indhold

Jeg vil kildes i rø ..

Featured Replies

Skrevet

Hvor er hende der kildrende mig i Rø...

Jeg regner ikke med at finde hunde igen. Måske kan i hjælpe med at henvise til en der har samme stil

For nogle år siden besøgte jeg denne dansk-tysker på Østerbro. Det var kun massage men måske den bedste jeg har oplevet.
Hendes olier var dyre. Dette kunne man lugte. Stilen I rummet var hyggeligt og ikke taveligt som mange thaimassage steder er. Den briks man lå på var med hul til ansigtet. Hun var egentlig ikke smuk. Man smuk nok  og på en måde dyr. Hun havde Klasse ville du sige !

Du fik en lille pude så enden var blottet. Og så fik hun ellers i gang med at massere det hele. Hun brugte en masse henrivende teknikker. Én af dem var at hun brugte en fjer til at nusse/kilde dig på tekstilerne, anusåbningen og ellers op langs ryggen. Det var sindssygt ophidsende. Hendes metoder var det jeg ville kalde en totaloplevelse. Altså blev der spillet på alle sanserne.

Man kan sagtens mærke når en massør kan lide det hun laver. For når hun gør giver det bare lidt ekstra.

Kender i én som hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.