Hop til indhold

altid aflyste GB med [email protected] GBpigenKBH

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser jævnligt en variant af denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/363537

Som regel er der henvisning til et tidligere event, der er blevet aflyst. Beskrivelsen af nyt event er nogenlunde det samme hver gang, men det, der vækker min skepsis, er, at der altid indgår denne tekst:

Citat

der er vildt mange fakes , der altid henvender sig af ren nysgerrighed , så betingelsen for at du bliver udvalgt vil være at du SKAL oplyse et mobil-nummer , jeg må kontakte dig på
OG - du må gerne være rimeligt veludrustet , og ikke overvægtig.
OG - du skal medsende et foto af dit 'udstyr' i emailen.

Det er helt utroværdigt for mig, at en GB-arrangør/kvinde har behov for at se pikbilleder, så jeg tolker det som om annoncens formål er at skaffe pikbilleder. Om det er til egen fornøjelse eller mhp. afpresning kan være ligegyldigt, men jeg har svært ved at tro, at der er tale om et event.

Er der nogen, der har prøvet at tilmelde sig og sende billeder? Og mod forventning evt. deltaget i et virkeligt event?

En ældre efterlysning her: 

Skrevet

Hej. 

Helt enig. Det er jævnligt der kommer aflysninger på event fra den arrangør mail. Adressen der bliver givet ved tilmelding har jeg været på før til et gangbang. Det var dog en anden mail. Mistanken er det er samme arrangør som Har begge mails. 

Så om det er pigen der aflyser, får kolde fødder eller noget helt tredje, kan jeg ikke svare på. Men jeg ved jeg har været der. Så ind i mellem bliver det gennemført. 

Skrevet
  • Author
tugwell skrev, for 27 minutter siden:

Men jeg ved jeg har været der. Så ind i mellem bliver det gennemført. 

Og det kan ikke være et tilfælde af, at en anden arrangør benytter samme sted? 

Skrevet
Bebop skrev, for 41 minutter siden:

Og det kan ikke være et tilfælde af, at en anden arrangør benytter samme sted? 

Eller at en fake arrangør, måske benytter en troværdig adresse til at prøve at opnå troværdighed.

normalt oplyses specifik adresse ikke…

jeg har ikke deltaget på denne adresse og kender ikke udbyder, hvorved min kommentar blot er en generel antagelse uden henvisning til den konkrete.

Redigeret af Dkm

Skrevet
  • Author
Dkm skrev, for 12 minutter siden:

fake arrangør, måske benytter en troværdig adresse

det var min tilstræbte pointe.

Og nu blev dagens event også aflyst ...

Skrevet
  • Author
Veludrustetkbh skrev, for 3 minutter siden:

Det er en fyr, som står bag annoncen og alene ønsker, at få tilsendt pik-billeder af veludrustede fyre. Der er ingen Q indblandet desværre..

Hvordan ved du det med sikkerhed, for det er jo den oplagte teori, men gætter du?

Skrevet

Adressen har jeg fået ved tilmelding. Dvs ikke en som bare er lagt på annoncen. Jeg har som sagt været på den adresse til et gb og jeg hælder mest til det er samme person som bruger flere e-mail adresser til annoncerne. Det kan selvfølgelig ikke udelukkes at en anden person blot har skrevet sammen adresse som jeg har været på før. Det vil godt nok være et tilfælde uden lige. Grunden til jeg hælder til det er samme person er måden der skrives på. Den minder meget om hinanden. 

Det korte og lange er. Jeg kan ikke 100 bekræfte at hawk.dominion er fake. Men jeg kan heller ikke bekræfte det modsatte. Min mave fornemmelse siger at det ikke er fake ud fra skrivemåde minder om hinanden og adressen det skal foregå på er samme. 

Skrevet
  • Author
tugwell skrev, for 7 minutter siden:

Grunden til jeg hælder til det er samme person er måden der skrives på. Den minder meget om hinanden. 

Det er ikke svært at kopiere annoncer.

Skrevet

Det er ikke annonce teksten men i de mails jeg har modtaget direkte i min indbakke. 

Og jeg har lige tjekket. Det er samme tlf nr der er brugt fra begge. Så jeg er selv rimelig sikker på den er reel nok men der bare har været en del aflysninger af forskellige årsager. 

Hvad andre tænker blander jeg mig ikke i. 

Redigeret af tugwell

Skrevet
  • Author
tugwell skrev, 1 time siden:

Det er samme tlf nr der er brugt fra begge.

Tak, det er lidt mere substantielt.

EDIT: Men skulle du så sende pikbilleder? For det har jeg ikke set før til GB, og jeg har været til nogle stykker selv.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Det er altid godt at have en mistanke, til arrangementer, hvor der kræves forudbetaling/foto/telefonnummer, en mistanke kan jo oftes ikke verificeres, men det er da dejligt der er nogen der deler deres tanker i dette forum, mistanken øges jo også af de mange aflysninger.

Tak for det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.