Henrik Brinkmann 0 Skrevet 10. Februar, 2023 Hej i gruppen jeg er ny og denne min første besked. forsøgte torsdag at bestille tid hos Laura ved PG,,https://70210026.dk/laura kunne se hun har holdt kort pause men hun er tilbage igen, tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt. Men da alt var optaget, er vigtigt for mig at jeg møder hende, så hvad kan der fortælles om hende - har læste blandet anmeldelser. på forhånd tak. Henrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 10. Februar, 2023 Jeg hænger mig lidt ved - jeg tror jeg kender hende, så vigtigt jeg får hende besøgt. Kender du hende privat eller igennem branchen? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappuggla Skrevet 11. Februar, 2023 (edited) Removed my text. What cannot be said politely, should not be said at all. Redigeret 11. Februar, 2023 af Lappuggla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 410 Skrevet 11. Februar, 2023 Henrik Brinkmann skrev, for 6 timer siden:tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt. Hej Henrik. jeg synes bare du skal få sat det møde i stand, du har ikke noget at frygte. Alle de piger der er på PG er generelt ordentlige piger. jeg håber du får den oplevelse du forventer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 11. Februar, 2023 Hvad mener du med, st “du tror du kender hende, så det er vigtigt at du får besøgt hende”. Det er da forhåbentlig ikke fordi du er ved at blande privatliv og GP-liv sammen ? Det er vel god stil, at holde sig væk, hvis man har en mistanke om, at man måske kender pigen i privat sammenhæng, som f.eks. Kollega, mor til barns klassekammerat, etc. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 11. Februar, 2023 Henrik Brinkmann skrev, for 12 timer siden: kunne se hun har holdt kort pause men hun er tilbage igen, tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt. Det stinker langt væk af, at du har i klemme med denne kvinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg