Hop til indhold

Recommended Posts

Hej i gruppen

jeg er ny og denne min første besked.

forsøgte torsdag at bestille tid hos Laura ved PG,,https://70210026.dk/laura

kunne se hun har holdt kort pause men hun er tilbage igen, tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt.

Men da alt var optaget, er vigtigt for mig at jeg møder hende, så hvad kan der fortælles om hende - har læste blandet anmeldelser.

på forhånd tak.

Henrik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappuggla

Removed my text.  What cannot be said politely, should not be said at all.

Redigeret af Lappuggla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henrik Brinkmann skrev, for 6 timer siden:tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt.

Hej Henrik.

jeg synes bare du skal få sat det møde i stand, du har ikke noget at frygte. Alle de piger der er på PG er generelt ordentlige piger.

jeg håber du får den oplevelse du forventer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mener du med, st “du tror du kender hende, så det er vigtigt at du får besøgt hende”.  Det er da forhåbentlig ikke fordi du er ved at blande privatliv og GP-liv sammen ? Det er vel god stil, at holde sig væk, hvis man har en mistanke om, at man måske kender pigen i privat sammenhæng, som f.eks. Kollega, mor til barns klassekammerat, etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henrik Brinkmann skrev, for 12 timer siden:

kunne se hun har holdt kort pause men hun er tilbage igen, tror jeg kender hende så er vigtigt jeg får hende besøgt.

Det stinker langt væk af, at du har i klemme med denne kvinde.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...