Hop til indhold
Flotfyr4

Fræk nybegynder i Herning

Recommended Posts

Ja så er hun på igen, men sørgeligt for ikke det hun sagde efter hendes første gang, der var aftalt 1500 for 1,5-2 timers hygge og efter 1 time sagde hun vi skulle gøre os færdige. Vi spurgte om det var noget hun var frisk på igen, hvorpå hun svarede at det troede hun ikke. Sørgeligt at nogle piger skal være tvunget ud i det. Det kunne man tydeligvis mærke på hende:-( er bekymret på hendes vegne.

https://annoncelight.dk/showad/362679

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej flotfyr4

ved ikke om du var med sidst eller ej, men det var mit første gb og jeg har aldrig udtalt at jeg ikke ville gøre det igen. Tror egentlig bare jeg skulle synke oplevelsen men det var en god oplevelse for mig, også dagen efter. Derfor vil jeg gerne gøre det igen. Og sidst havde jeg skrevet 1,5-2 timer, hvilket jeg mætte erkende var for meget for mig, derfor har jeg netop denne gang skrevet 1-1,5 time…

men tak for din bekymring, dette er dog af egen fri vilje og lyst. Ingen kommer nogensinde til at tvinge mig til noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var med og synes bestemt ikke du virkede sådan og da en anden spurgte om du ville gøre det igen sagde du klart nej tak, bliver også et nej tak herfra når der ikke er mere styr på det end der var. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 7 timer siden:

Tak for info.

Kommer ALDRIG til at besøge en der er tvunget til det. Hverken af den ene eller den anden årsag

Tror ikke man sådan lige på forhånd kan vide det - og selv om man besøger en pige, der virker til at have det godt med det, kan hun stadig være tvunget til det - tror du skulle prøve at se nogle You-tube videoer om piger, der er kommet ud af trafficking og blive lidt klogere på hvor subtilt det foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flotfyr4 skrev, for 15 timer siden:

Jeg var med og synes bestemt ikke du virkede sådan og da en anden spurgte om du ville gøre det igen sagde du klart nej tak, bliver også et nej tak herfra når der ikke er mere styr på det end der var. 

Nej jeg sagde ikke nej tak, men at jeg lige skulle hjem og have det til og falde ned og tænke over det. Men allerede da jeg blev alene efter synes jeg det var fedt, beklager at der ikke var mere styr på det sidst, det var min første gang så ja. Hvis du forventer at alt spillede punkt og prikke, så ta’ på en klinik hvor pigen har lagt i samme seng de sidste 20år med 20+ kunder om dagen. Som sagt og som alle vidste var det min første gang, jeg nød det og glæder mig til det igen. Så kan du mene hvad end du gør, er ked af din oplevelse, men du er fast besluttet på det er sådan det er, så det må du jo mene. Sandheden er dog en anden end din opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.2.2023 at 22:43:

Tror ikke man sådan lige på forhånd kan vide det - og selv om man besøger en pige, der virker til at have det godt med det, kan hun stadig være tvunget til det - tror du skulle prøve at se nogle You-tube videoer om piger, der er kommet ud af trafficking og blive lidt klogere på hvor subtilt det foregår.

Se det har jeg set og gør mit bedste for at undgå den type kvinder.

Hvis vi alle var mere bevidste om det, så ville de få langt færre kunder, hvilket ville betyde at det økonomiske incitament for bagmændene forsvinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...