Hop til indhold
Guest victor_aarhus

Sex i bilen i Aarhus

Recommended Posts

Guest victor_aarhus

Jeg fik kontakt over sms - søde svar og aftalen var på plads - vi mødtes på en P-plads, og jeg hoppede over i bilen som var ren og gjort klar - derefter kørte vi til diskret sted mens snakken gik og inden vi parkerede havde  jeg en fornemmelse af, at vi havde kendt hinanden længe. Hun hoppede om til mig - gav mig lidt praktiske anvisninger ift hvor jeg lige skulle have ben osv. og derfra OMG siger jeg bare - et af de bedst blowjob nogensinde - vådt og tilpas stramt - lige de rigtige berøringer ved mellemkødet og da jeg sagde det var dejligt kom der også lige et kondom på en finger og vupti var den de rigtige steder - min pik strakte sig som da den var 17 og jeg kunne mærke at jeg nærmede mig - hun mærkede det samme og tog min pik dybt mens jeg leverede den største ladning længe - hun blev faktisk overrasket over mængden og jeg fik nærmest krampe i mellemgulvet så voldsomt kom jeg - kan stadig mærke det i kroppen mens jeg skriver - hun kan varmt anbefales og næste gang må jeg opleve en ridetur tror jeg … wauw en skøn måde at lande en fredag på. 
Vi ses du skønne - jeg fik aldrig hendes navn men hun fanges her - eller søg på sex i bilen

https://annoncelight.dk/showad/338302

knus en helt tømt og helt glad Victor - stadig med dirrende nosser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været en tur i hendes bil tilbage i starten af december. Et af de bedste blowjobs jeg har fået i hele mit liv. Jeg kom hende i munden, en kæmpe ladning og det røg ud af munden på hende og ned over hagen og brysterne. Hun sad og smilte frækt til mig med mit sæd udover hende. Det var så frækt. 

Hun er virkelig lækker og så har hun nogle dejlige store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus
udinaturen skrev, den 10.2.2023 at 21:29:

Jeg har også været en tur i hendes bil tilbage i starten af december. Et af de bedste blowjobs jeg har fået i hele mit liv. Jeg kom hende i munden, en kæmpe ladning og det røg ud af munden på hende og ned over hagen og brysterne. Hun sad og smilte frækt til mig med mit sæd udover hende. Det var så frækt. 

Hun er virkelig lækker og så har hun nogle dejlige store bryster. 

Har I været i hendes hule i Aarhus - hvis jeg kunne få fat i hende lige nu så var jeg på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
victor_aarhus skrev, den 25.2.2023 at 15:22:

Har I været i hendes hule i Aarhus - hvis jeg kunne få fat i hende lige nu så var jeg på vej.

Nej, dog ikke. Kun i bilen. Du bliver IKKE skuffet. Bare tanken om at hun har min pik i munden, imens folk går rundt ude foran bilen og intet ved om, at jeg lige nu får suttet min pik af den dejligste kvinde … jeg skal snart forbi hende, meget snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus

Der er en annonce der lyder helt magen til - den hedder blow i bilen - er den fake ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
victor_aarhus skrev, for 1 minut siden:

Der er en annonce der lyder helt magen til - den hedder blow i bilen - er den fake ?

Nej de er 2 veninder der kører med næsten samme koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus
TrippleB skrev, for 21 timer siden:

Nej de er 2 veninder der kører med næsten samme koncept.

Takker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus
Stenbukken4700 skrev, den 25.2.2023 at 17:34:

Hun kommer også i Paradisgade G - Klub i den frække biograf som er for alle , der arbejder hun også en gang i mellem , har set hende der ..

Hun skriver st hun ikke arbejder i G-klubben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus

Håber at møde hende igen meget snart - har I haft sex i bilen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Hvordan får man kontakt med  hende ? kan ikke se annoncen mere her ?

Annoncerne på dem begge er kun oppe de dage de er aktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke været aktiv de senest uger - og jeg har holdt øje med hendes annonce jævnligt...;)

Så forestiller mig hun napper en lille pause.

God påske derude:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus

Hun har været aktiv i dag - annoncerede i går. 

https://annoncelight.dk/showad/305269

Desværre svarede hun ikke denne gang på min sms :-) Man kan ikke være heldig hver gang 

god påske - jeg håber på sex med hende og så afslutning som sidst med slubrende synk - mon ikke hun også næste gang bliver overrasket over mængde  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på ikke at forveksle de seriøse med hende her, som også tilbyder "oplevelser" i bilen 359728

Hende er der skrevet meget om, men aldrig noget positivt.
Se evt. en af hendes utallige dårlige anmeldelser her 351969

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...