Hop til indhold
torben35

ChanelSafir

Recommended Posts

Hej

Du kan roligt besøge Chanel i Skjern. Hun er en dejlig naturlig kvinde som giver en god behandling. Hun er nok nogle få år ældre end det der står i annoncen. Jeg har aldrig oplevet at hun har været useriøs eller har aflyst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 18 timer siden:

Hej

Du kan roligt besøge Chanel i Skjern. Hun er en dejlig naturlig kvinde som giver en god behandling. Hun er nok nogle få år ældre end det der står i annoncen. Jeg har aldrig oplevet at hun har været useriøs eller har 

Hvor langt er det ca. Fra banegården?

Når jeg skal derop skal jeg med toget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angående Skjern ?? Vil gerne høre nærmere omkring besøg !! Hvad man kan forvente ? Er der mulighed for fransk og sex !! Samt pris niveauet ?? Ja hvad kan jeg forvente ved en times tid forkælelse ? Håber at der kommer lidt generelt omkring besøg !! Hun ser sød nok ud på billedet selv om det hele nærmest er fjernet, så hvad kan man opleve, udforske og forvente !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, den 11.2.2023 at 17:41:

Hej

Du kan roligt besøge Chanel i Skjern. Hun er en dejlig naturlig kvinde som giver en god behandling. Hun er nok nogle få år ældre end det der står i annoncen. Jeg har aldrig oplevet at hun har været useriøs eller har aflyst

Det har jeg til gengæld op til flere gange. Sidste gang jeg besøgte hende lugtede hun træls forneden og derfor kommer jeg ikke igen! Hun ser desuden slidt ud efterhånden. Hun var et godt knald for 5 år siden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, den 13.2.2023 at 01:49:

Det har jeg til gengæld op til flere gange. Sidste gang jeg besøgte hende lugtede hun træls forneden og derfor kommer jeg ikke igen! Hun ser desuden slidt ud efterhånden. Hun var et godt knald for 5 år siden!

Hej HMA

var hun også aktiv i Skjern for 5 år siden ? Eller hvor har hun taget i mod besøg tidligere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 6 timer siden:

Hej HMA

var hun også aktiv i Skjern for 5 år siden ? Eller hvor har hun taget i mod besøg tidligere?

I Skjern 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 14 timer siden:

Hej HMA

Nu er ChanelSafir annonce profil ikke 5 år. Det er vel den nuværende service oplevelse man gå efter ikke? Jeg besøger gerne hende da jeg får samme service oplevelse som ved andre GP som har fået gode anmeldelser. 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 1 time siden:

Nu er ChanelSafir annonce profil ikke 5 år. Det er vel den nuværende service oplevelse man gå efter ikke? Jeg besøger gerne hende da jeg får samme service oplevelse som ved andre GP som har fået gode anmeldelser. 

Ja smag og behag

Sidste gang jeg besøgte hende lugtede hun træls forneden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grindstedfyr skrev, for 2 timer siden:

Ja smag og behag

Synes egentlig hun giver fin service, men må indrømme, at det blev en kort slikketur hun fik....synes heller ikke det lugtede/smagte alt for godt dernede:?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grindstedfyr skrev, for 3 timer siden:

Ja smag og behag

Nok mere at ha den rette pli dannelse osv. til at få den gode oplevelse. At hun er træls forneden har ikke oplevet endnu. 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 2 timer siden:

Nok mere at ha den rette pli dannelse osv. til at få den gode oplevelse. At hun er træls forneden har ikke oplevet endnu. 

Det lyder til at du fornægter andres oplevelse af uhygiejniske problemer? 

hvad har det med pli og dannelse at gøre. I min verden er det faktisk mangel på samme hos hende og også fra din side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PepG skrev, 1 time siden:

Det lyder til at du fornægter andres oplevelse af uhygiejniske problemer? 

hvad har det med pli og dannelse at gøre. I min verden er det faktisk mangel på samme hos hende og også fra din side. 

Hvad gør jeg ???? 

Det ved jeg ikke noget om.

Det spørgsmål må du gå videre med.

Pli dannelse. Det bare erfaring at korrekt og høflig opførsel og situationsfornemmelse mm.  giver bedre en bedre oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 6 timer siden:

Synes egentlig hun giver fin service, men må indrømme, at det blev en kort slikketur hun fik....synes heller ikke det lugtede/smagte alt for godt dernede:?

Jeg har besøgt Chanel en del gange. Hun er pæn nok og rigtig sød. Har altid fået god service og indlevelse. Og jeg har aldrig oplevet at hun var useriøs. Men jeg har også noteret mig flere gange at hvor hun er blevet klistret til så har hun tørret sig med papirservietter og taget tøj på.

ikke helt den hygiejne standard at man kunne ønske sig. Hvor hun strammer op på det så synes jeg ikke der er meget at klage over når man besøger hende…

Redigeret af Sailorman
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Se venligst bort fra @HMA og @PepG kommentarer i denne tråd. De er en og samme person. At skrive med 2 profiler i samme tråd er ikke tilladt. Og slet ikke når den ene profil har skrivepause.

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 15 timer siden:

Men jeg har også noteret mig flere gange at hvor hun er blevet klistret til så har hun tørret sig med papirservietter og taget tøj på.

Det lyder lidt ulækkert :unsure:

Medmindre hun går i bad bagefter og skifter tøj selvom noget kunne tyde på at hun ikke gør det.

Jeg tænker at når jeg skal besøge hende en gang er det massage med hj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, den 16.2.2023 at 18:51:

Jeg har besøgt Chanel en del gange. Hun er pæn nok og rigtig sød. Har altid fået god service og indlevelse. Og jeg har aldrig oplevet at hun var useriøs. Men jeg har også noteret mig flere gange at hvor hun er blevet klistret til så har hun tørret sig med papirservietter og taget tøj på.

ikke helt den hygiejne standard at man kunne ønske sig. Hvor hun strammer op på det så synes jeg ikke der er meget at klage over når man besøger hende…

@SailormanHvor lækkert, stakkels sidste mand på dagen!Du skriver klisteret,så er det nok uden gummi?

Redigeret af Grindstedfyr
G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grindstedfyr skrev, for 3 timer siden:

@SailormanHvor lækkert, stakkels sidste mand på dagen!Du skriver klisteret,så er det nok uden gummi?

Grindstedfyr. Det var ikke dansk uden gummi. Men ved sprøjt på bryster og krop blev det tørret af med papir servietter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 21 minutter siden:

Grindstedfyr. Det var ikke dansk uden gummi. Men ved sprøjt på bryster og krop blev det tørret af med papir servietter. 

Det er der vel ikke noget galt i?. Skulle hun ellers følge gæsterne ud indsmurt i sperm eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man besøger denne pige er man godt nok sulten. Ca. 45 år mager kvinde som har hele lejligheden oplyst med sterinlys og der lugter over det hele. Jeg gik med det samme. Men smag og behag men skal man endelig betale for det så køb da noget kvalitet. Det her er dælme no go....god fornøjelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...