Hop til indhold

Recommended Posts

Det må være omkring ti år siden, jeg besøgte hende. At det kun er blevet til den ene gang kan godt undre mig, for det var en skøn oplevelse. Der blev banket på døren for at angive, at tiden var gået. Jasmins reaktion var at råbe “et øjeblik”, så jeg blev i hvert fald ikke snydt på tiden og bestemt heller ikke på indlevelse og god sex. Den gang var Jasmin i hvert fald fyldt 21 for noget siden. Jeg vil ikke gætte på hendes alder, men hun er i hvert fald en dejlig erfaren kvinde i branchen!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig forgabt i Jasmins læber på hendes billeder...bliver simpelthen nødt til at besøge hende. Kysser hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig forgabt i Jasmins læber på hendes billeder...bliver simpelthen nødt til at besøge hende. Kysser hun?

Edit: Kan vel også bare spørge @SEXY JASMIN HERLEV selv! Kysser du? Og kan jeg lokke dig til at sende mig din menu?

Kh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, den 10.2.2023 at 21:04:

Edit: Kan vel også bare spørge @SEXY JASMIN HERLEV selv! Kysser du? Og kan jeg lokke dig til at sende mig din menu?

Kh

Som jeg husker det, kysser hun skønt, så det går lige i banditten! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...