Hop til indhold

56-årig thailandsk kvinde anholdt i Holbæk

Featured Replies

Skrevet

Det er nu helt efter bogen, at politiet anholder personer, der med rimelig grund mistænkes for at overtræde lovgivningen.

Skrevet

Jeg må indrømme at jeg ikke kunne lade være med at grine.... Der er vist ikke så meget der virker for den stakkels kvinde. Og jeg burde selvfølgelig ikke grine.....

Men man fandt også den 56-årige kvinde, som gemte sig bag noget tøj under et bord. Hun identificerede sig med et thailandsk pas, der var udløbet i efteråret 2022, og hvori der var en tjekkisk opholdstilladelse med udløb i efteråret 2020.

Skrevet
mrfisher skrev, for 20 minutter siden:

har hun ikke også overskredet sidste salgsdato :-)

Tilsyneladende ikke. Det havde hendes pas og hendes opholdstilladelse. Ikke mennesket. 

Til orientering er det ikke kriminelt at være ældre end DU foretrækker at kvinder du kan købe alene-tid med er. 
De fleste af os lægger os ikke til at dø i skam eller gemmer os langt væk så I slipper for at se på os... heller ikke selvom vi er blevet mindre knep-bare pga. alderdom i nogles øjne. 
Nogle mennesker kan overskride sidste salgsdato helt uden det har noget med alder at gøre, bare fordi de lukker lort ud på nettet f.eks. 
Det gælder både kvinder og mænd, i mine øjne. Men det er måske en anden snak ;) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Tilsyneladende ikke. Det havde hendes pas og hendes opholdstilladelse. Ikke mennesket. 

Til orientering er det ikke kriminelt at være ældre end DU foretrækker at kvinder du kan købe alene-tid med er. 
De fleste af os lægger os ikke til at dø i skam eller gemmer os langt væk så I slipper for at se på os... heller ikke selvom vi er blevet mindre knep-bare pga. alderdom i nogles øjne. 
Nogle mennesker kan overskride sidste salgsdato helt uden det har noget med alder at gøre, bare fordi de lukker lort ud på nettet f.eks. 

Godt brølt løvinde :)

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 10/2/2023 at 11:34:

lad hende nu bare tage hjem i ro og fred... 

Skrevet
tvr skrev, den 10.2.2023 at 11:22:

Jeg må indrømme at jeg ikke kunne lade være med at grine.... Der er vist ikke så meget der virker for den stakkels kvinde. Og jeg burde selvfølgelig ikke grine.....

Men man fandt også den 56-årige kvinde, som gemte sig bag noget tøj under et bord.

Hun må siges at indgå i mørketallet over antallet af udenlandske piger

Skrevet

Dette kan også være en dyr fornøjelse for indehaveren, der kan modtage et bødeforlæg på 75.000 kr.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.