Oldtimer 4580 Skrevet 9. Februar, 2023 Efterlyste erfaringer med Tanya, men der var ingen, der rigtigt svarede, så jeg tog selv afsted. Det skulle jeg ikke fortryde. Jeg sendte en SMS til hende og hun svarede hurtigt, så jeg tog et hurtigt brusebad og stod ved døren til aftalt tid. Som aftalt skrev jeg at jeg var fremme, 28 sek efter blev jeg lukket ind og fik ved selvsyn konstateret, at pigen var hende på billederne. Tanya er en dejlig yngre kvinde og hun åbenbarede en velskabt krop med lidt tusch og nok lidt rigeligt filler i læberne. Men hun kunne bruge dem, siden også tungen. Vi fik hygget gensidigt, men hurtigt ville jeg nyde hendes fisse. En dejlig fisse at trænge ind i og bevæge sig i. Den passede fint omkring minitimeren. Jeg havde bestilt en halv time og inklusive hyggesnak stod jeg på gaden en halv time efter min ankomst SMS. Hun er en sød og dejlig pige, spansk med polske rødder, ikke en dårlig kombination. P.T. er hun mere blond end billederne, da hun affarvede håret lige før jul (fortalte hun). Hun kommer muligvis til Roskilde eller Køge til marts, kommer hun til Roskilde, ses vi igen. Link https://annoncelight.dk/showad/316550 Mvh OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 9. Februar, 2023 Wauw flotte billeder er dét model billeder eller er det den Super Smukke Sexede Pige som tager imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 9. Februar, 2023 Jens P skrev, Lige nu: Wauw flotte billeder er dét model billeder eller er det den Super Smukke Sexede Pige som tager imod Den er god nok, selvfølgelig er billederne lavet, så hun ser mest appetitlig ud, men jeg er ikke i tvivl, det ER hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 9. Februar, 2023 Super lækker Pige håber at hun er i Holstebro i næste uge !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg