Hans1960 34 Skrevet 4. December, 2013 Nogen der kan hjælpe med, hvordan man kan redigerer i et allerede skrevet indlæg? I det gamle udgave af EG, mener jeg, der var en rediger knap, men kan ikke finde noget tilsvarende i den nye udgave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 4. December, 2013 Nogen der kan hjælpe med, hvordan man kan redigerer i et allerede skrevet indlæg? I det gamle udgave af EG, mener jeg, der var en rediger knap, men kan ikke finde noget tilsvarende i den nye udgave. Hvis du er hurtig, kan du som regel nå at redigere et indlæg, inden det bliver besvaret - se knap nede til højre, men såsnart indlægget er besvaret, forsvinder knappen og du kan ikke længere redigere - sådan fungerer det som regel også på andre debatsider - den gamle EG, var vist bare en undtagelse - det var ellers dejligt at man kunne nå at redigere lidt inden for - jeg tror det var 24 timer - jeg savner det lidt. Værst er imidlertid, at man ikke kan gemme en kladde direkte, men må markere, kopiere og sætte ind i et skriveprogram - og så hente det derfra igen - eller har jeg misset en funktion? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans1960 34 Skrevet 4. December, 2013 Tak for svar. Så må man jo hellere forsøge, at skrive "rigtigt" første gang ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg