Hop til indhold
Hans1960

Rediger et indlæg

Recommended Posts

Nogen der kan hjælpe med, hvordan man kan redigerer i et allerede skrevet indlæg?

I det gamle udgave af EG, mener jeg, der var en rediger knap, men kan ikke finde noget tilsvarende i den nye udgave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan hjælpe med, hvordan man kan redigerer i et allerede skrevet indlæg?

I det gamle udgave af EG, mener jeg, der var en rediger knap, men kan ikke finde noget tilsvarende i den nye udgave.

 

Hvis du er hurtig, kan du som regel nå at redigere et indlæg, inden det bliver besvaret - se knap nede til højre, men såsnart indlægget er besvaret, forsvinder knappen og du kan ikke længere redigere - sådan fungerer det som regel også på andre debatsider - den gamle EG, var vist bare en undtagelse - det var ellers dejligt at man kunne nå at redigere lidt inden for - jeg tror det var 24 timer - jeg savner det lidt.

 

Værst er imidlertid, at man ikke kan gemme en kladde direkte, men må markere, kopiere og sætte ind i et skriveprogram - og så hente det derfra igen  :evil:  - eller har jeg misset en funktion?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...