Hop til indhold
TankTop

Harmony Hamburg på en tirsdag

Recommended Posts

Måtte jo forbi efter at have læst og fulgt en del tråde her på sitet. 

Ankom i Forden sidst tirsdag eftermiddag. Stedet er omkredset af hegn og murvæg med andre ord er parkering meget diskret. Køretid fra Hamburg ca 30 minutter i eftermiddagstrafik og meget nemt at finde. 

Stedet er meget velholdt og der er meget personale på arbejde i øvrigt også der hele tiden ryddede af eller sørgede for at der i øvrigt var ryddeligt. Stedet var noget mindre end jeg lige havde forventet mig. Nuvel ind i bad. Badekåbe og futter på og så ellers ankomst ind i baren. 

Der var 13 piger på arbejde og blev taget godt i mod og vist rundt på stedet af en mindre tysk pige som også gerne ville have været i biffen med mig. Hun var dog ik lige min type. 

Personligt var jeg ikke sådan helt oppe at ringe over pigerne samlet set. Der var meget stille den dag og meget få gæster og kliken af rumænere sad bare i en stor lidt utilnærmelig gruppe og virkede pænt ligeglade. 

Endte med 2 ok oplevelser med hhv Laura og en ny brasiliansk kvinde. Laura er nok 5/10 men fræk i hovedet og blev virkelig bare tændt af måden hun bare lige så stille arbejdede sig ind på mig. Brasilianeren var helt vild. Små bid. Lidt negle. Slik ørene og skrig. Hun var pænt meget over det hele. 

Alt i alt en ok oplevelse. Ikke blæst væk over pigekvaliteten men alt i alt frækt og helt ok.

Faldt i øvrigt i snak med noget af de øvrige mænd der og fik lidt fif og det var sgu meget hygge i sauna osv.. Flere af dem der var der var helt klart stamgæster og pigerne virkede nærmest meget paragtig på flere af dem. Nåede også at opleve at en meget ældre mand fik en ordentlig tur i biffen. Efter kl 21 kom der lidt flere mænd og jeg kørte mod Hamburg for at gå en tur i Reperbahn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...