Hop til indhold
Midtjylland

Erfaring med Kimberly i Aarhus?

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende to gange da hun var i København. Hun er ret lækker, feminin og med store bløde (!) bryster. Hun er frisk på det meste, men giver hverken megafransk eller sorte kys. Hun kan varmt anbefales :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er stedet hvor hun kan træffes i Århus,  kysser hun , er blow uden kondom. taler hun engelsk, evt. andet info, der er værd at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for ca. 2 år siden Kimberly, da arbejdede hun i Farsø. Skovlundvej 11. Jeg havde aftalt 1 time kl. 14,oo. Jeg ankom ca. et kvarter før aftalte tid. Ringede på døren, og ud kom Kimberly, helt nøgen og med en tyk halvstiv pik. Jeg var  så naiv, at tro det var en dejlig modtagelse for mig. Men det viste sig, at hun lige skulle lukke en kunde ud, så jeg blev parkeret i et koldt arb.værelse, hvor der var blevet udøvet "Golden Shower ". Jeg var imidlertid blevet noget 

 utålmodig og gik ind i hendes arbejdsværelse, her lå hun og slappede af. Hun sagde på meget dårligt Engelsk "20 minutter". Jeg forstod ikke meningen og sagde at jeg havde betalt for 1 time, så jeg ville have pengene tilbage. Hun sagde OK, så kan du sutte mig, jeg kunne mærke at hendes røv var smurt ind i olie, og pikken var stadig tyk og halvstiv, jeg begyndte at sutte den af på hende, og efter 1 minut skreg hun, I am cumming. Der kom en lille klar dråbe, og så var "festen", forbi. Jeg var 1.500,- kr og 250 km. fattigere, og meget skuffet.

Så ikke mere Kimberly til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...