Hop til indhold
Bundstokken

"nyt indhold"

Recommended Posts

Funktionen er ophørt med at fungere for mig - er der monstro en forklaring ??

 

Venligst 

Spunsen/Bundstokken

 

Prøv lige at justere dine indstillinger i venstre side  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv lige at justere dine indstillinger i venstre side  :mrgreen:

 

Nu må du bære over med mig  :-| , jeg er total ignorant når det drejer sig om IT, hvor i venstre side, taler vi om skærmbillede på en eller anden side eller mener du min venstre hjernehalvdel ???

 

Nu havde jeg lige over et års tid vænnet mig til EG's layout og så skal jeg pludselig forsøge at omstille mig og sætte mig ind i nye funktioner - det er ikke nemt for en mand der startede med at bruge pen og blækhus i 1961  :-P

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Hvis du kigger øverst på siden til højre, nedeunder hvor dit profilnavn er, på den mørkeblå bjælke, står der nyt indhold. (i hvertfald med android og explorer browser)

Tryk på den og du vil se de nyeste inlæg i faldende rækkefølge med de nyeste først.

 

Kig derefter til venstre for at specificere inden for hvilken tidsramme du vil se indlæg og den slags.

Et godt råd er IKKE  at trykke på "indhold jeg ikke har læst", da læste tråde forsvinder fra listen og giver illusionen af at de er væk. :shock:

Hilsen sejanus

Redigeret af sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Hvis du kigger øverst på siden til højre, nedeunder hvor dit profilnavn er, på den mørkeblå bjælke, står der nyt indhold. (i hvertfald med android og explorer browser)

Tryk på den og du vil se de nyeste inlæg i faldende rækkefølge med de nyeste først.

 

 

Sådan har det tidligere fungeret fint for mig og jeg har rutinemæsigt anvendt dette - indtil i går ....

 

 

 

 

 

Kig derefter til venstre for at specificere inden for hvilken tidsramme du vil se indlæg og den slags.

Et godt råd er IKKE  at trykke på "indhold jeg ikke har læst", da læste tråde forsvinder fra listen og giver illusionen af at de er væk.  :shock:

Hilsen sejanus

 

 

 

 

Ja den funktion er jeg også opmærsom på men uanset hvilket valg jeg gør i den venstre bjælke : " indhold jeg ikke har læst" , "nye siden mit sidste besøg" , "seneste 24 timer" osv osv - er beskeden i overbjælken: " beklager, intet nyt indhold er valgt" 

 

Venligst

Ventilen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja den funktion er jeg også opmærsom på men uanset hvilket valg jeg gør i den venstre bjælke : " indhold jeg ikke har læst" , "nye siden mit sidste besøg" , "seneste 24 timer" osv osv - er beskeden i overbjælken: " beklager, intet nyt indhold er valgt" 

 

Venligst

Ventilen/Bundstokken :geek:

 

hej,

jeg går ud fra de er lilla på din skærm.

Der er også en kategori der hedder "andre", er nogen af dem lilla. For hvis jeg slår "kun indhold jeg følger " til får jeg også beskeden "intet nyt indhold er valgt"

 

Du har ikke pillet ved instillingerne i din browser vel ? feks noget med cookies.

 

Hilsen sejanus

Redigeret af sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

jeg går ud fra de er lilla på din skærm.

Der er også en kategori der hedder "andre", er nogen af dem lilla. For hvis jeg slår "kun indhold jeg følger " til får jeg også beskeden "intet nyt indhold er valgt"

 

Du har ikke pillet ved instillingerne i din browser vel ? feks noget med cookies.

 

Hilsen sejanus

 

Tak  :-P - det var netop "kun indhold jeg følger" der var blevet slået til og som jeg ikke var klar over 'overroulede' de andre valg - tak for hjælpen :)

 

Venligst

Spunsen/Bundtokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...