Bundstokken 2138 Skrevet 3. December, 2013 Funktionen er ophørt med at fungere for mig - er der monstro en forklaring ?? Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. December, 2013 Funktionen er ophørt med at fungere for mig - er der monstro en forklaring ?? Venligst Spunsen/Bundstokken Prøv lige at justere dine indstillinger i venstre side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 4. December, 2013 Prøv lige at justere dine indstillinger i venstre side Nu må du bære over med mig , jeg er total ignorant når det drejer sig om IT, hvor i venstre side, taler vi om skærmbillede på en eller anden side eller mener du min venstre hjernehalvdel ??? Nu havde jeg lige over et års tid vænnet mig til EG's layout og så skal jeg pludselig forsøge at omstille mig og sætte mig ind i nye funktioner - det er ikke nemt for en mand der startede med at bruge pen og blækhus i 1961 Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 4. December, 2013 (edited) Hej, Hvis du kigger øverst på siden til højre, nedeunder hvor dit profilnavn er, på den mørkeblå bjælke, står der nyt indhold. (i hvertfald med android og explorer browser) Tryk på den og du vil se de nyeste inlæg i faldende rækkefølge med de nyeste først. Kig derefter til venstre for at specificere inden for hvilken tidsramme du vil se indlæg og den slags. Et godt råd er IKKE at trykke på "indhold jeg ikke har læst", da læste tråde forsvinder fra listen og giver illusionen af at de er væk. Hilsen sejanus Redigeret 4. December, 2013 af sejanus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 4. December, 2013 Hej, Hvis du kigger øverst på siden til højre, nedeunder hvor dit profilnavn er, på den mørkeblå bjælke, står der nyt indhold. (i hvertfald med android og explorer browser) Tryk på den og du vil se de nyeste inlæg i faldende rækkefølge med de nyeste først. Sådan har det tidligere fungeret fint for mig og jeg har rutinemæsigt anvendt dette - indtil i går .... Kig derefter til venstre for at specificere inden for hvilken tidsramme du vil se indlæg og den slags. Et godt råd er IKKE at trykke på "indhold jeg ikke har læst", da læste tråde forsvinder fra listen og giver illusionen af at de er væk. Hilsen sejanus Ja den funktion er jeg også opmærsom på men uanset hvilket valg jeg gør i den venstre bjælke : " indhold jeg ikke har læst" , "nye siden mit sidste besøg" , "seneste 24 timer" osv osv - er beskeden i overbjælken: " beklager, intet nyt indhold er valgt" Venligst Ventilen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 4. December, 2013 (edited) Ja den funktion er jeg også opmærsom på men uanset hvilket valg jeg gør i den venstre bjælke : " indhold jeg ikke har læst" , "nye siden mit sidste besøg" , "seneste 24 timer" osv osv - er beskeden i overbjælken: " beklager, intet nyt indhold er valgt" Venligst Ventilen/Bundstokken hej, jeg går ud fra de er lilla på din skærm. Der er også en kategori der hedder "andre", er nogen af dem lilla. For hvis jeg slår "kun indhold jeg følger " til får jeg også beskeden "intet nyt indhold er valgt" Du har ikke pillet ved instillingerne i din browser vel ? feks noget med cookies. Hilsen sejanus Redigeret 4. December, 2013 af sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 4. December, 2013 hej, jeg går ud fra de er lilla på din skærm. Der er også en kategori der hedder "andre", er nogen af dem lilla. For hvis jeg slår "kun indhold jeg følger " til får jeg også beskeden "intet nyt indhold er valgt" Du har ikke pillet ved instillingerne i din browser vel ? feks noget med cookies. Hilsen sejanus Tak - det var netop "kun indhold jeg følger" der var blevet slået til og som jeg ikke var klar over 'overroulede' de andre valg - tak for hjælpen Venligst Spunsen/Bundtokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 4. December, 2013 Det var så lidt. Jeg har selv fået trykket på de lilla bjælker og undret mig over hvor tråde blev af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg