Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Jeg har været på besøg, 1/2 time, pigen er fra Østeuropa, måtte ikke slikke, ikke røre, bad mig gøre mig færdig med condom for hun ville ikke have svineri og hun mente at 10 min sex var nok. Så jeg valgte at gå, 1000kr fattigere.

jeg stod på gaden uden forløsning 20 min efter jeg kom. 
i hendes første annonce stod der hun var ombygger, det kan jeg ikke hverken be eller afkræfte, fik ikke lov til at være i nærkontakt med hende ret længe. Brysterne ser dog ikke bygget ud. Hun beholdt dog toppen på hele tiden og ville ikke røres.

der er så mange søde piger derude så jeg anbefaler bestemt ikke Angel, jeg havde en af mine meget få dårlige oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johncph skrev, den 10.2.2023 at 08:23:

Hej Jeg har været på besøg, 1/2 time, pigen er fra Østeuropa, måtte ikke slikke, ikke røre, bad mig gøre mig færdig med condom for hun ville ikke have svineri og hun mente at 10 min sex var nok. Så jeg valgte at gå, 1000kr fattigere.

jeg stod på gaden uden forløsning 20 min efter jeg kom. 
i hendes første annonce stod der hun var ombygger, det kan jeg ikke hverken be eller afkræfte, fik ikke lov til at være i nærkontakt med hende ret længe. Brysterne ser dog ikke bygget ud. Hun beholdt dog toppen på hele tiden og ville ikke røres.

der er så mange søde piger derude så jeg anbefaler bestemt ikke Angel, jeg havde en af mine meget få dårlige oplevelse.

Hej John,

Var det i det mindste hende på billederne?

Tak

Hank

Del dette indlæg

Link til indlæg

puha hun er super lækker og jeg havde en plan om at besøge hende. Men efter den anmeldelse bliver det ikke til noget. Desværre for hold da op en figur:x:x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...