Hop til indhold

Steder i Aalborg med midnatsåbent på hverdage?

Featured Replies

Skrevet

Cheers guys,

Længe siden jeg har kigget herind - men har et spørgsmål

Findes der andre steder end Club Eclair og Video6 som tilbyder “sexbio” og mulighed for at dyrke sex? … og gerne steder der har åbent efter midnat på en hverdag.

Ved det er et long-shot og tænker ikke der er andre alternativer - but here goes (?)

Overvejer et mini-gangbang med en tøs jeg kender - hun vil enormt gerne prøve flere mænd på samme tid og er i Aalborg i næste uge!

På forhånd tak

Skrevet

Jeg skal et smut til Aalborg og jeg kender ikke club eclair eller video 6 - sker der mere end salg af legetøj og videoer her? Det lyder som der er en mulig fræk oplevelse her men kan i dele mere evt på pb?

Skrevet
love ass skrev, for 45 minutter siden:

Jeg skal et smut til Aalborg og jeg kender ikke club eclair eller video 6 - sker der mere end salg af legetøj og videoer her? Det lyder som der er en mulig fræk oplevelse her men kan i dele mere evt på pb?

Prøv at kigge på deres respektive hjemmesider.

Så finder du mere information.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.