Hop til indhold

Recommended Posts

Da der ikke er nogen tråd om advarsler om Sugardaddies, tænkte det her var det tætteste på passende sted at skrive om det. Så hvis nogen af jer har skrevet med "Morgensutter" (navn inde på Sugardaters) så hold jer fra ham. Han dukker ikke op, så spar jer for at skrive addresse eller andet til ham. 

Og vil for guds skyld altid råde jer til ikke at mødes hos jer selv, eller ihvertfald ikke i første omgang men ved aldrig hvem det er man skriver med:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Leopardbaby5 
Som Annonceprofil her på Eroguide er der et lukket forum for annoncører. 
Der ville sådan en advarsel om et brugernavn, uden at afsløre personlige detaljer, passe helt fint vil jeg mene. Om det også er Eroguide.dk's holdning, skal jeg lade være usagt :)  
Se evt. her lidt om hvordan man bliver Annoncør på Eroguide, blandt andet: 

 

Kærligst, Eva <3

PS: Når/hvis "Morgensutter" læser dit indlæg her, vil jeg gætte på at han blot skifter navn på Sugardaters.dk - og det ville han ikke kunne have læst sig frem til at han skulle gøre, hvis din advarsel lå i det lukkede forum for Annoncører ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Jeg har skrevet til siden om at oprette det forum, Men har ikke fået svar 
Og jeg har også selv spurgt her i nogle tråde om muligheden: Flere syntes det var en ok ide, også mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Eva Nadine skrev, for 9 timer siden:


 

Kærligst, Eva <3

PS: Når/hvis "Morgensutter" læser dit indlæg her, vil jeg gætte på at han blot skifter navn på Sugardaters.dk - og det ville han ikke kunne have læst sig frem til at han skulle gøre, hvis din advarsel lå i det lukkede forum for Annoncører ;) 

Det tror jeg næppe, der er ikke mange sugarbabes som læser denne side , og heller ikke mange sugardaddys, Men ingen vil fortælle ham det ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 7.2.2023 at 23:01:

Jeg har skrevet til siden om at oprette det forum, Men har ikke fået svar 
Og jeg har også selv spurgt her i nogle tråde om muligheden: Flere syntes det var en ok ide, også mænd

Har du fået svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, for 7 timer siden:

Har du fået svar?

nej overhovedet ingen reaktion Det er siden her ikke interesseret i. Det er kun de slemme kvinder som snyder mænd for sex og deres penge der er et tema her. Og hvor man får mest for pengene. Som denne side går ud på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, den 7.2.2023 at 13:27:

Godt indlæg Leopardbaby5!

Hvad siger Eroguide til at oprette gruppen: 'Anmeldelser af sugardaddys' ?

Det en rigtig god ide ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...