Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen herinde der har besøgt denne dværg og evt. Kan berette lidt om oplevelsen? 

https://annoncelight.dk/showad/358974

Skrev med hende i weekenden, men hun var lidt for aggressiv i tonen, så jeg mistede lysten. Men interessen er stadig stor 

Skrevet

En dværg lyder interessant, men så er billederne ikke retvisende eller af kvinde nr 2 ?

Lider du af dværgvækst, så vil den gen mutation gøre at fingrene alle er lige lange

Hende på billederne ser meget "normal" ud; alternativt er hun bare ikke særlig høj :)

Skrevet

Jeg prøvede også at skrive med hende. Der er kun billeder af én kvinde i annoncen så jeg spurgte efter et billede af den anden (dwarf).

Det fik jeg også og hun så da sød ud, nok ret normal, men det var umuligt for mig at bestille en tid. Hun var også aggressiv i tonen og forstod ikke hvad jeg skrev og valgte selv at lukke samtalen da jeg ikke svarede hurtigt nok. Så ja, jeg mistede også lysten.

Skrevet

Jeg skrev for at se hvad der hele var for noget, hun begyndte ret hurtigt at tale om transcash recharge for at booke, så jeg tænker den er 10/10 for at det er et scam, sorry

Skrevet

Det er 100% scam - de vil kun modtage betaling via forudbetalte købekort 

Skrevet
  • Author

Tak for svar!

Underlig form for honey trap, at udgive sige for at være en lille hidsigprop 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.