Bred Smag 171 Skrevet 7. Februar, 2023 Er der nogen herinde der har besøgt denne dværg og evt. Kan berette lidt om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/358974 Skrev med hende i weekenden, men hun var lidt for aggressiv i tonen, så jeg mistede lysten. Men interessen er stadig stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bolvy 45 Skrevet 7. Februar, 2023 En dværg lyder interessant, men så er billederne ikke retvisende eller af kvinde nr 2 ? Lider du af dværgvækst, så vil den gen mutation gøre at fingrene alle er lige lange Hende på billederne ser meget "normal" ud; alternativt er hun bare ikke særlig høj :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 7. Februar, 2023 Jeg prøvede også at skrive med hende. Der er kun billeder af én kvinde i annoncen så jeg spurgte efter et billede af den anden (dwarf). Det fik jeg også og hun så da sød ud, nok ret normal, men det var umuligt for mig at bestille en tid. Hun var også aggressiv i tonen og forstod ikke hvad jeg skrev og valgte selv at lukke samtalen da jeg ikke svarede hurtigt nok. Så ja, jeg mistede også lysten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 464 Skrevet 7. Februar, 2023 Jeg skrev for at se hvad der hele var for noget, hun begyndte ret hurtigt at tale om transcash recharge for at booke, så jeg tænker den er 10/10 for at det er et scam, sorry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 7. Februar, 2023 Det er 100% scam - de vil kun modtage betaling via forudbetalte købekort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 7. Februar, 2023 Tak for svar! Underlig form for honey trap, at udgive sige for at være en lille hidsigprop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg