Hop til indhold

FKK Buddies Søges

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen friske typer som kunne være frisk på at arrangere en tur til FKK land. Mine normale rejse Buddies er enten havnet i fast forhold, blevet gift eller mistet interessen for den type aktivitet. Jeg har efterhånden 5  års erfaring og kan passende Guide hvis der er brug for dette.

I Øjeblikket har jeg lidt udkig på Wien, da man af en eller anden grund kan man få billetter dertil for et par få hundrede kroner. Jeg var for 2 år siden på Golden Time i Wien, Superfed Klub vist nok noget af det bedste jeg har oplevet. Tilgengæld er der ikke så meget andet i den kategori.

Omvendt er Frankfurt knap så billig at komme til der er tilgengæld 3-4 superklubber i nabolaget.  Jeg forestiller mig en weekend tur Slut Marts- April men har ikke lagt nogen endelig planer.

Afhængig af omfang så budgetter med 400-600 Eu pr aften(Mindre kan godt gøre det men så er der plads til at give den fuld gas :D:lol:)

Skriv en PB ved interesse :)

Skrevet

@Jayk Har du også en email adresse folk kan skrive til som du kan/vil offentliggøre her? 
Jeg kender (til) mindst 3 mænd der er interesserede, men som ikke er/ønsker at blive medlemmer af Eroguide, og som blot læser med som gæster herinde. 

Nu har jeg da gjort hvad jeg kunne :D 
Sekretær-service SLUT for i dag :P 

God fornøjelse! 
Kh. Eva <3

Skrevet
  • Author

Tusind tak Eva :)...Har undret mig over de mange click uden resultat. Som man kan læse udfra mine anmeldelser er FKK det tætteste Man(d) kommer på paradis hvis unge tilgængelig smukke piger er det der gør en glad :P.

Vil overveje en mail, det er dog langtid siden jeg sidst har rodet med det.

Du er en super sekretær og service bevist. Gid du må få mange betalende kunder

KH Jayk

Skrevet
  • Author

Mailadresse til nogen der godt kunne tænke sig at være med til at arrangere en mandetur til FKK land :D:P:

[email protected]

Skrevet
Jayk skrev, for 37 minutter siden:

Gid du må få mange betalende kunder

Uh nej! Jeg har haft lukket for tilgang i en rum tid :D 
Men det er tanken der tæller, så tak for den <3 

Gid Irma må få mange betalende kunder så de ikke lukker!

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.