Hop til indhold
Desertqueen

Indtjening på telefon sex

Recommended Posts

Hej I, dejlige, garvede folk af lysten! 

Jeg efterlyser gode råd og tip i forbindelse med indtjening via telefon og webcam. 

Jeg er ny men har haft en trang som jeg ikke kan tæmme længere. 

Nu skal livet leves og jeg skal glæde både mig selv og de mænd som skulle finde glæden ved min stemme, min fantasi og min lyst! 

Må I alle leve livet rigt og lystigt ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Fedt at du tager springet, håber det bliver ligeså godt som fantasien.
Jeg har aldrig selv prøvet telefon sex, men det kunne da være en meget fræk ide, måske jeg bliver din kunde når du kommer i gang. :)

Ang. tips, har jeg egentlig kun et. Jeg tænker at telefonsex er lig med forudbetaling og det er jo lidt en "no go" i denne branche da der er alt for mange som tager i mod pengene og så høre man aldrig fra dem igen. Derfor vil jeg tro det er rigtig vigtig at bygge dig en RIGTIG god annonce op, for at få noget troværdighed på den måde.

Ellers lav en instagram profil, få lagt nogle billeder op, skriv lidt  frække ting og få nogle følgere. Så vil der være en masse kunder at hente der, til både webcam og telefonsex.

Pøj pøj med det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver jævnligt spurgt om alt fra cam, billeder til telefon sex. Jeg tilbyder kun telefon sex (af online ydelser) og har aldrig oplevet forudbetaling som et problem. Mange syntes prisen er for høj og sådan er det - men har da haft 3 opkald på én dag uden reklame, så klager ikke, hehe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Desertqueen skrev, for 2 timer siden:

Jeg efterlyser gode råd og tip i forbindelse med indtjening via telefon og webcam.

Du skal være velkommen til at ringe til mig, hvis du har spørgsmål. Jeg laver en del online, og har tidligere været på nogle af de etablerede webcam-sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...